Skip to main content
Vraag

Diensten werken niet en noodpakket werkt ook niet

• April 27, 2025
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

De aansluiting is niet goed gegaan en wij zijn 23-4 0m 12:00 uur afgemeld bij Odido terwijl KPN nog niet werkte! om 18:00 uur 70 minuten gebeld met KPN en moest 24-4 de technische dienst bellen. Van 08:30 tot 09:40 gebeld en de monteur kan pas op 30-4 komen!!! Er was wel een oplossing dmv een dongel en Digitenne. Digitenne werkt echter ook niet!!! Ik heb een telefoon abonnement en internet en TV besteld en zie nu in de app dat ik ook nog 25 euro moet betalen voor aansluitingskosten??? TV app werkt ook niet omdat internet niet aangesloten is. Kortom één drama! Niets werkt hier en wij zijn al voordat wij aangesloten worden boos! 
Kan die monteur misschien eerder komen? 
Is er een mogelijkheid van enige compensatie?
Zelfs een klacht indienen via het online formulier lukt niet! Ik heb al 4 verschillende browsers geprobeerd.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Frans123
Helper
Forum|alt.badge.img+8
  • Helper
  • April 27, 2025

Heb jij gebruikt gemaakt van de overstapservice van KPN voordat je abonnement afsluit bij KPN? 

Ben jij bij Odido ook contractvrij? 

Het is gewoon kwestie van geduld. 

Wanneer gaat jou KPN abonnement in? 

Over compesatie kan KPN helaas niks over zeggen. 

Gewoon even afwachten. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 27, 2025

Ja, ik heb gebruik gemaakt van de overstapservice! Het zou ingaan afgelopen woensdag en pas NADAT alles zou werken bij KPN zou KPN dat doorgeven aan Odido. Echter terwijl ik op mijn werk was kreeg ik eerst een sms om 11:52 “Goed nieuws: je internetverbinding werkt nu!” en om 12:00 belt mijn vrouw dat Internet en TV van Odido niet meer werkte. Mijn abonnement zou op 23-4-2025 ingaan. Nu komt 30-4-25 pas een monteur en zit ik dus dik een week zonder TV en zonder internet! Een klacht indienen lukt ook niet via jullie website!

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi Michel, welkom op de KPN Community. Dat klinkt als een behoorlijke valse start van het abonnement, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is de monteur inmiddels langs geweest?