In maart ben ik overgestapt van ziggo naar kpn en nu krijg ik een bute van € 794,95 voor overstap van ziggo. Wie moet deze bute betallen? Ik of kpn?
Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
In maart ben ik overgestapt van ziggo naar kpn en nu krijg ik een bute van € 794,95 voor overstap van ziggo. Wie moet deze bute betallen? Ik of kpn?
Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door wjb
Ingangdatum februari 2018
Abonnementkosten €51
Je hebt nog niet gezegd wat de looptijd van dat contact is maar ik ga er even vanuit dat het geen zakelijk contract betreft en dus een looptijd van één jaar heeft.
Als dat het geval is dan was de einddatum van de vaste periode van jouw contract in februari 2019 en kan er dus helemaal geen sprake zijn van een afkoopsom. Als Ziggo die dan toch in rekening brengt dan wordt je gigantisch belazerd door Ziggo.
Alleen in het geval van een zakelijk contract met een looptijd van drie jaar zou er nog sprake kunnen zijn van een afkoopsom maar zelfs dan zou deze maximaal zo'n €300,- mogen zijn.
Nogmaals, trek aan de bel bij Ziggo want je wordt echt belazerd van hier tot ginder.
Ga in ieder geval niet akkoord met die afkoopsom en dus ook niet met een betalingsregeling.
Plaats hier ook eens een screenshot/foto van de rekening die Ziggo je gestuurd heeft. Wel eventuele privégegevens even wegpoetsen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.