Skip to main content

Beste KPN medewerk(st)er, 

Via deze weg wil ik twee monteurs van KPN bedanken voor hun topservice en klantvriendelijkheid!
Op woensdag 8 november kwamen de twee monteurs, David en Len, na vele storingen en slechte wifi, bij ons thuis om dit probleem te verhelpen, en dit is ze gelukt! Los van de service waren ze ook supervriendelijk, meedenkend en behulpzaam, een schoolvoorbeeld van wat je van een monteur mag verwachten en dan nog zelfs boven verwachting. Dit zijn monteurs waar KPN trots op mag zijn!

Dik, dik compliment naar David en Len, beiden woonachtig in Gelderland, regio Doesburg, Angerlo.

Hi @DaanHA, welkom op het forum. 

Wat ontzettend leuk dat je de moeite neemt om dit aan ons door te geven, dit horen we ook graag. 

Mocht je zin en tijd hebben, vul dan even je KPN profiel in en laat het me weten wanneer je dit hebt gedaan. Dan kan ik precies achterhalen wie deze monteurs zijn en dit doorgeven. 


Hi @DaanHA, welkom op het forum. 

Wat ontzettend leuk dat je de moeite neemt om dit aan ons door te geven, dit horen we ook graag. 

Mocht je zin en tijd hebben, vul dan even je KPN profiel in en laat het me weten wanneer je dit hebt gedaan. Dan kan ik precies achterhalen wie deze monteurs zijn en dit doorgeven. 


Hoi Alex, bedankt voor jouw reactie, tussen het voetballen door het profiel zojuist ingevuld! Thanks voor het doorgeven!


Wat een mooi bericht voor de monteurs @DaanHA 😉


Hi @DaanHA, welkom op het forum. 

Wat ontzettend leuk dat je de moeite neemt om dit aan ons door te geven, dit horen we ook graag. 

Mocht je zin en tijd hebben, vul dan even je KPN profiel in en laat het me weten wanneer je dit hebt gedaan. Dan kan ik precies achterhalen wie deze monteurs zijn en dit doorgeven. 


Hoi Alex, bedankt voor jouw reactie, tussen het voetballen door het profiel zojuist ingevuld! Thanks voor het doorgeven!

Fijn, en dankjewel. Je team gewonnen? 

Ik heb het doorgezet, dus ze krijgen de groetjes van je! 


Hi @DaanHA, welkom op het forum. 

Wat ontzettend leuk dat je de moeite neemt om dit aan ons door te geven, dit horen we ook graag. 

Mocht je zin en tijd hebben, vul dan even je KPN profiel in en laat het me weten wanneer je dit hebt gedaan. Dan kan ik precies achterhalen wie deze monteurs zijn en dit doorgeven. 


Hoi Alex, bedankt voor jouw reactie, tussen het voetballen door het profiel zojuist ingevuld! Thanks voor het doorgeven!

Fijn, en dankjewel. Je team gewonnen? 

Ik heb het doorgezet, dus ze krijgen de groetjes van je! 

Hoi Alex, jij bedankt! Was een pirma avondje Champions League 1-1, op KPN uiteraard 😉👍👏


Mijn complimenten aan monteur Rutger. 

Storing snel opgelost en uitermate vriendelijk benaderd. 


Hi @Thea mulder, wat fijn dat je de tijd neemt om dit aan ons door te geven, goed om te horen dat alles goed werkt.