Skip to main content

Ik moet zeggen ik herken bovenstaande verhaal goed, ik zit nu 6 maanden bij kpn. Monteur geweest alles bekabeld.
Ik ben blij als het maart is als me contact erop zit...Wat een k** ellende!!!.
Elke dag gezeik tv geen geluid of internet van de 100 mb download 0.8 a 0.14. een upload van 0.2.
Wat heb ik een spijt...gelukkig gaat de tijd snel en is het zo maart!.
Stekkers eruit weer erin. restarten. Je wordt er doodziek van!.

Zelfs de manager "Die uit zou moeten zoeken er wat aan de hand is" is me internet te traag voor. en 15 minuten later is er weer niks aan de hand. "Geen storingen". Onstabiel gedoe is dus heel normaal!.
Zo onbetrouwbaar onstabiel iinternet is geen doen.
Nu willen ze weer een monteur sturen nee ik wacht wel tot maart!. Want die is al geweest alles was goed.
Meneer is de deur uit die dag nog 3x ellende gehad….
Ben weggeaan bij ziggo omdat duur werd ik pak daar wel laagste abbnement 10 jaar bij hun 1x storing.
Die heb ik bij kpn 5x per week ellende ermee.

Kpn kan er ook niks aan doen de hele straat kan geen problemen heben en 1 huis heeft alleen maar ellende. Zulke dingen gebeuren nu eenmaal.
Positieve dingen kpn. Zeer goede app. fijne tv media box. goede site. Ik moet zeggen dat is allemaal toppie!. De tv gaat ook nog wel minste ellende mee. 
Maar dat internet is geen doen. zit te wachten tot een filmpje doorspeelt ehh kom op...zit niet 25 jaar geleden.

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Heb je glasvezel of koper @Jeffrey Das 


Koper. De monteur heeft zelfs nieuwe kabel gelegt.


En welk type modem heb je?


Box 12.


Wat is er zoal aangesloten op het modem? 


Koper.

Aha.

De monteur heeft zelfs nieuwe kabel gelegd.

Maar niet in de straat neem ik aan, naar de centrale cq straatkast.

Zit je ver weg van centrale/straatkast ?
Weet je wat er te verwachten is op je adres ? Dat kun je zien door een aanvraag te starten op je adres.
En je kunt met een webbrowser in je modem kijken om te zien wat er gebeurd, snelheid, foutmeldingen, onderbrekingen.

De bijbehorende linkjes cq uitleg heb ik even niet voor handen, wie vult aan ajb ?


Beste Joep/Kees.

Ik zit langs me gevel de centrale kast 2 meter van me modem.
Deze huizen zijn uit de jaren 50 alles is oud...Dit heb ik kpn ook verteld. Dit is gewoon het probleem.
Geen storingen problemen alles is ok zegt de modem dat is vaak ook het enigste fatsoenlijk werkt het contact tussen pc en modem "Lol". Zo heb ik gewoon 90 a 98 mb down en 25 a 29 upload.
pats boem 0.8 0.14 down en 0.2 0.16 upload uit het niks..
10 minuten later alles weer in orde. testen knp storing dingen noem maar op. Ik lees op internet ik niet de enigste ben. Helaas is het niet anders het is zo 28 maart.
Vind het zeer jammer tv kwaliteit beeld is super!. de app geweldig de website prima zeker ook veel goede punten alleen de belangrijkste een goed verbinding dus niet.
Ik denk de oudheid van het huis en de kabels van begin punt mijn huis naar de kast.
ik heb de 2 draden uit de muur moeten pulken...De monteur heeft er nieuwe aangezet door naar me woonkamer daar de modem erop moest goed zijn..
De storingen waren over nu zit ik met dips en drops youtube aan het kijken en bam stopt de video keer op keer ikk en mijn zoon kunnen zo ook niet gamen we worden elke keer eruit gegooit of we verliezen omdat we niet in de game zijn al denken we van wel.


IK GA WEG BIJ KPN 

 

NIET MEER TEVREDEN OVER INTERNET.

 

BETAAL HEEL VEEL GELD, MAAR ER IS BGEEN RESULTAAT

Waarom gelijk schelden.


Waarom?!!! 122 uur in een hardcore charakter hebt zitten en je gaat dood door slecht internet waar je dik geld voor betaald!!.  122 uur weg...Voor niets, afgelopen.
Daarom dus!!! ik snap hem verdomd goed!.
Wekenlang nog geen filmje af ken spelen of geen bankzaken kan doen internet wer loopt te vervelen.
Wat wel goed gaat is de afschrijving kpn elke maand. Die lukt prima!.

 


Hoi @Jeffrey Das. Als je verbinding al langere tijd niet lekker werkt kan ik me voorstellen dat dat frustratie met zich meebrengt. Wel wil ik je vragen om je berichten netjes te houden. Scheldwoorden zijn niet nodig om frustratie te uiten en daarom niet toegestaan op ons forum.

Inhoudelijk: Ik lees dat jouw snelheid heel erg wisselt ondanks dat er een aantal maanden terug een monteur geweest is. Ik ben vooral benieuwd naar hoe je je internetverbinding gebruikt: via een ethernetkabel of via wifi? Op welk of welke apparaten ervaar je deze dips in de snelheid, en hoe zijn deze apparaten aangesloten? Naast de KPN Box 12, hoe ziet jouw thuisnetwerk eruit? Alle details zijn welkom, zo wordt het zowel voor mij als voor behulpzame anderen makkelijker om met je mee te denken.