Skip to main content
Beantwoord

Direct Online Pakket heeft geen data meer

• October 18, 2023
  • 5 reacties
  • 85 keer bekeken

Ik wacht nog steeds op mijn internet. Tot nu toe heb ik een Alcatel kastje gekregen, maar die is er mee opgehouden. Hij doet het wel maar ik kan niet op internet. Kunnen jullie me helpen?

Beste antwoord door Frenk van KPN

Welkom @T. Poullikkas en @Aniametin!

Als je 0800-0402 belt vanaf het contact-telefoonnummer dat wij geregistreerd hebben staan wordt de bundel automatisch opgewaardeerd. Hier gaan altijd een paar uur overheen.
Mocht dat niet automatisch lukken of mijn collega's dienen het verzoek bij de backoffice in wordt de bundel de eerstvolgende werkdag geactiveerd. 🙂

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• Deelnemer
  • October 18, 2023

Ik ook.

Frenk van KPN
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 21, 2023

Welkom @T. Poullikkas en @Aniametin!

Als je 0800-0402 belt vanaf het contact-telefoonnummer dat wij geregistreerd hebben staan wordt de bundel automatisch opgewaardeerd. Hier gaan altijd een paar uur overheen.
Mocht dat niet automatisch lukken of mijn collega's dienen het verzoek bij de backoffice in wordt de bundel de eerstvolgende werkdag geactiveerd. 🙂

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 22, 2023

Thank you @Frenk_ for the answer!

The provided number seems to never respond.

Is there an alternative way to reactivate the bundle?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 22, 2023

I managed to connect with a kpn employee via phone and now the bundle is renewed.

Thank you @Frenk_ for your help!

Have a nice day

Frenk van KPN
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9

You're very welcome and thank you for the update!