Skip to main content

Ivm een storing heb ik nu ook het direct online pakket binnen gekregen met 50 GB data. 

Normaal gesproken zitten mijn kinderen YouTube filmpjes te kijken... Online te gamen... Enz... Dan gaat 50 GB best hard denk ik. Aangezien de monteur van kpn pas dinsdag komt moet ik 3 dagen overbruggen. In mijn huidige abonnement is internet uiteraard zonder data. Kan ik de sim kaart gratis opwaarderen als de  50 Gb op is? Ook in het weekend?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Ha @Dutchbirds, welkom! Ontzettend vervelend zo'n storing. Helemaal in het weekend en al hélemaal ten tijde van Corona.

Edit 17-9-2021:

Als de bundel van je noodpakket op is, kan je deze gemakkelijk zelf opwaarderen. Je doet dit door, met het contacttelefoonnummer dat gekoppeld is aan de diensten waarvoor jij je noodpakket hebt ontvangen, te bellen met 0800-0402. Vervolgens spreek je in dat je je noodpakket op wilt waarderen. Als je bevestigt hebt dat je je Direct Online Pakket inderdaad wilt opwaarderen, schrijft het systeem automatisch 50 GB bij. Je krijgt geen medewerker aan de lijn: zo gepiept!


Goedemorgen Marcia, 

 

Bedankt voor je reactie. Het enige dat ik niet heb is mobile telefonie van kpn. Dus dat gaat helaas niet dan.. 

Maar ik denk dat we het wel redden tot dinsdag.. Dan maar even geen you-tube... En online gamen verbruikt niet zo veel data merk ik nu.

Mocht het nodig zijn kan ik vanaf dinsdag dus opwaarderen. Dan moeten we nl ook weer thuis werken en online schoolwerk doen. 


Ah, jammer! Dan kan dat inderdaad niet. Je mag alsnog je gegevens in je profiel zetten, dan kan ik vandaag alvast een aanvraag tot verhogen van de bundel doen. Dat wordt dan morgen verwerkt. Mocht je het niet nodig hebben, dan gebruik je het gewoon niet 😉.


Beste Marcia... 

Mijn gegevens zijn ingevuld... Alvast bedankt. 

Prettige dag verder. 


Hoi Marcia,

Heb je trouwens dan nog de gegevens van de sim kaart van de mobiele WiFi nodig? 


Hoi Marcia,

Heb je trouwens dan nog de gegevens van de sim kaart van de mobiele WiFi nodig? 

Nee 🙂. De collega's die het regelen, zien welk Direct Online Pakket bij jouw aansluiting hoort. Ik heb het aangevraagd voor je en je ontvangt een sms als het verwerkt is. Hopelijk lost de monteur morgen gewoon je probleem op natuurlijk!


Nogmaals bedankt. 👍