Skip to main content

Hoi, 

Heb nu al zoveelste keer al gebeld naar 0800 0402 om mijn direct online pakket (noodpakket) op te waarderen. 2 van de 3 medewerkers wisten niet hoe de 100gb dat normaal direct SMS van krijg en bijstaat moesten in orde maken.

Met gevolg dat het nog steeds niet in orde is. Krijg het er een beetje van allemaal omdat de monteur veel later komt. 10jan ipv 21 Dec. 

Hoe kan ik dat nu eens vlot laten verlopen. Want heb dan geen internet, tv niks wanneer het op is. 

Vorige week wist elke medewerker wel wat het was nu opeens niet meer. 

Wat is dat toch... 

Zojuist is dan alsnog voor je bijgeschreven @Leen Bo. Er is weer 100GB toegevoegd aan het Direct Online pakket. 


Ik vroeg me af waarom LeenBo elke keer 100gb krijgt en ik maar 50gb? Ben er steeds zo doorheen. 

Ben ook erg ontevreden. Als ik dat nummer belde kreeg ik dat bandje niet, alleen een medewerker die zei dat het 24 uur duurt voor ik weer tegoed heb en dat het op zondag niet zou kunnen. Vandaag weer gebeld en ik kreeg weer te horen dat het 24 uur ging duren. Toen weer gebeld en toen kreeg ik wel het bandje en was het zo gepiept. Waarom heb de medewerkers niet de juiste informatie? 


Hallo

ik ben al sinds vanochtend bezig om weer tegoed op mijn direct online pakket te krijgen. 
de vorige keer ging dit ook niet in 1x keer goed.

ik heb al meerdere keren naar het nr 0800 0402

iedere keer krijg ik iets anders te horen. Of dat het binnen een kwartier weer moet werken. Maar helaas geen internet. De laatste keer dat het opwaarderen was gelukt had ik ook al meereden personen gesproken. En was er 1 iemand die het wel direct werkend kreeg. Kunnen jullie deze zelfde handeling herhalen en mijn tegoed weer aanvullen?