Skip to main content

dit is de tweede dag dat wifi weer niet werkt hier in Vaassen !! regel dat NU VOOR AL DAT GELD EN DE ONZINNIGE PROJSVERHOGINGEN IEDERE KEER

admin: titel aangepast ivm overtreden huisregels. 

Nou nou iets vriendelijker mag ook wel. Het is allemaal techniek en daar kan iets kapot gaan. Je kan er echt vanuit gaan dat er aan gewerkt wordt. Maar soms duurt dat wat langer. 


Goedenavond @KPP, welkom op ons Forum.
Typen in hoofdletters staat gelijk aan online schreeuwen en nu bestaat er een internationale Capslock dag, maar ik betwijfel dat wij daar aan mee gaan doen… Ik snap de frustratie als iets niet werkt, maar schreeuwen snap ik niet. Zullen we dat achterwege laten?

Ik heb nog geen storingsmelding over Vaassen kunnen vinden: werkt alleen Wifi niet, of heb je helemaal geen diensten op dit moment? Ik ontvang graag meer informatie zodat wij je verder kunnen helpen, dat kan het snelst als volgt:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.