Skip to main content
Beantwoord

Dongel koppelen aan de wifi lukt niet

• March 28, 2026
  • 4 reacties
  • 29 keer bekeken

koppelen dongel aan wifi lukt niet

Beste antwoord door PeterG

Wat voor dongel probeer je te koppelen? Streaming apparaatje?

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • March 28, 2026

Wat voor dongel probeer je te koppelen? Streaming apparaatje?

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Albm, welkom op de community. Het is mij ook niet helemaal duidelijk wat je precies probeert te koppelen. Kan je er meer over vertellen? Wat voor dongel probeer je te koppelen? Wat lukt er precies niet, wat gebeurt er?

Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we met je mee kunnen denken.

Als je het makkelijker vinden om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze site.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 31, 2026

Dag Jasper, dank je wel voor je reactie!

het ging om een e-earn dongel. Deze werd niet gezien via Wifi. Ik vulde alle gegevens in, maar ook toen verbond het niet/ ik kreeg een foutmelding.

Via kpn probeerde ik het aan te kaarten als 'probleem met wifi', maar dit bekijkt alleen de wifi sterkte en niet het probleem van geen contact kunnen maken met een nieuw apparaat.

Ik kreeg (via E-earn) een tip met een scherm van Experia, waar ik schuifjes op een bepaalde manier om moest zetten, maar dat scherm kon ik niet vinden op internet.

Kortom: ik heb heel veel geprobeerd.

Had op dat moment ook graag iemand gebeld, maar op de KPN site is geen telefoonnummer te vinden hiervoor.

Daarom heb ik mijn vraag in deze kennis community ingevuld 

Uiteindelijk is het (om mij onbekende redenen) toch gelukt.

Dus het probleem is opgelost 

Jasper van KPN
Moderator

Fijn dat het uiteindelijk gelukt is inderdaad! Waarom het niet lukte is mij ook niet duidelijk, maar ik ben blij dat het gelukt is. Het is een energiemonitor zo te zien, dus wel zo fijn dat je dat nu kunt inzien!