Skip to main content
Vraag

Door aanleg glasvezel al 7 weken geen internet, wanneer komt monteur?

• July 4, 2025
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Jeannespreng
Deelnemer
Forum|alt.badge.img+1

Hallo

Nu alweer 7 weken !!!!!!!

Geen internet en tv

Op 21 mei worden er boor werkzaamheden, uitgevoerd door een bedrijf dat in ons appartementencomplex glasvezel komt aanleggen, de hoofdkabel geraakt. Nu zitten 6 woningen sinds die tijd zonder service van de kpn. Het is te triest voor worden dat Nu na 7 weken, het niet lukt om die kabel gerepareerd te krijgen. Natuurlijk worden we steeds vriendelijk te woord gestaan, alleen de actie blijft uit... We worden van het kastje naar de muur gestuurd, ze beloven terug te bellen, blijft bij de belofte. Ook een klacht indienen zorgt niet voor de oplossing.

Ik wordt er zo boos om !!!!!!!

3 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 8, 2025

Hoi ​@Jeannespreng en bedankt voor jouw bericht.

Dat is een hele zure situatie zoals je het beschrijft en kan me er echt alles bij voorstellen dat je hier niet blij van wordt :( Hopelijk is jou inmiddels wel een noodpakket aangeboden zodat je op die manier toch toegang hebt tot het internet? Of ik er vanaf hier voor kan zorgen dat die kabel sneller wordt gerepareerd kan ik je niet beloven maar ik wil natuurlijk wel graag kijken wat hier binnen onze macht ligt. Zou jij daarom je profiel in willen vullen en kun je hier een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt!

Jeannespreng
Deelnemer
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 8, 2025

Profiel is ingevuld.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 8, 2025

Bedankt voor het invullen van je profiel ​@Jeannespreng :)

Ik heb hier inmiddels navraag over gedaan en zodra ik hier meer over weet, laat ik je dat via deze weg uiteraard zo snel mogelijk weten! Wat ik wel zie, is dat er een ticket openstaat en dat de juiste oplospartij hier mee bezig is. Waarom het zo lang moet duren, durf ik vooralsnog niks zinnigs over te zeggen. Maar ik begrijp wel dat het gewoon irritant is en dat jij ook wil weten waar je aan toe bent.Â