Skip to main content

Goedendag, 

Ik krijg een mail dat adres van mobiel en internet/tv niet overeenkomt. Nu staat mijn adres voor mobiel goed op mijn nieuwe adres, maar staat bij thuis helemaal niets.. terwijl een monteur van jullie dat heeft aangesloten eind maart in mijn nieuwe huis nadat ik een adreswijziging had gedaan. Dus snap nu niet wat er mis gaat? 
kunnen jullie het oplossen? 

bedankt 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hi @Astridbar! Goed dat je even aan de bel trekt. Het klinkt alsof het abonnement (administratief) nog niet geactiveerd is. Dit controleer ik graag even voor je. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende. 
Hoor graag van je!


Gedaan! 


Dankjewel @Astridbar! Ik heb een ticket doorgezet naar de juiste afdeling om dit recht te trekken. De verhuizing loopt vast omdat het abonnement van de vorige bewoner nog niet helemaal beëindigt is. Dit is puur administratief. Zodra ik een reactie ontvangen heb, laat ik het aan je weten :blush:


Ik heb helaas nog geen terugkoppeling ontvangen. De doorlooptijd is wat langer. Hoe lang precies, weet ik niet. Ik heb dit nagevraagd zodat ik je een indicatie kan geven wanneer jouw ticket opgepakt wordt.