Skip to main content

ja en als je dan met kpn belt zeggen ze dat je beter kan mailen omdat ze niet veel doen met klachten die ze via de telefoon binnen krijgen. ik ben al weken met ze aan het bellen over de wifi manager die het niet goed doet, en ze bleven maar adviseren het opnieuw te proberen. nu hebben ze het aangepast waarbij je nog steeds die hele wifi manager door moet lopen, waarbij er dan aan het eind staat “oeps het probleem is toch groter dan we dachten” gekmakend is het.

Tegen welke problemen loop je wat je verbinding betreft.


Slecht wifi signaal boven, slecht tot geen signaal op zolder


Met een modem alleen ga je het niet meer redden tegenwoordig.  Je zal een de slag moeten met kabels en wifi versterkers.  Een medewerker gaat dit oppakken.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. Bij slecht Wi-Fi krijg je vaak gratis de experia wifi's die bekabeld moeten worden aangesloten op de experiabox.


Hoi @menno mulder, zou je jouw profiel eens in willen vullen? Dan kan ik meekijken, want ik begrijp dat het niet lukt de manager te doorlopen. Ik hoor graag van je als je het profiel hebt aangevuld.