Skip to main content

Hallo heb 500/500 abo maar haal maar 

DOWNLOAD

92.5

Mbps

UPLOAD

88.7

Mbps

wat kan hier de oorzaak van zijn?

heb al wel gecontroleerd of er down/uploads bezich zijn, maar blijf op de boven genoemde snelheid hangen ?

heb een experiabox v10.

Is dit gemeten met een apparaat op kabel niet WiFi die niet verbonden in over een homeplug systeem maar dus met kabel direct op modem.

 


En indien bekabeld gemeten, is de bekabeling waarmee gemeten wordt al gecontroleerd? Dergelijke snelheden zijn vrij vaak verklaarbaar doordat er ergens op de route (tussen glasvezelkastje en modem en door in het thuisnetwerk) een ader is gebroken. De kabel wordt dan gedegradeerd naar maximaal 100Mbps wat zich in de praktijk vertaald naar maximaal 94Mbps.


is bekabeld gemeten.

zal de kabels vervangen (heb nog wel nieuwe liggen) zal de nu gemonteerde ook nog wel even door meten/checken bijvoorbaat dank voor deze reactie 


  • Kabel die maar tot 100 kan
  • Switch die maar tot 100 kan
  • Netwerkkaart die maar tot 100 kan
  • Glasvezelkastje die maar tot 100 kan

 

Allemaal uitgesloten?


Welkom op het forum @Flying_DutchMan1883, met de eerdere reacties kan je volgens mij al het een en ander proberen. Heb je alle genoemde punten al kunnen bekijken? Als je die hebt uitgesloten kan je jouw forumprofiel ook volledig invullen, dan kan ik ook een blik voor je werpen. 


Helaas is het probleem nog steeds aanwezig , ben een poos niet zo actief geweest met gamen , gewoon wat surfen op het net ervaar ik geen probleem zie ook mijn nieuwe topic die ik vandaag gepost heb ;)

Â