Skip to main content

Wat heb ik een spijt dat ik me heb laten paaien door KPN om als klant toch maar te blijven. Zeer slechte/geen wifi in huis met 3 experiawifi per verdieping. Beloofde goederen worden verkeerd en daarna nooit meer geleverd. Laat staan een track&trace code (ik w8 er nog op) en na 4x bellen en doorgeven is eindelijk mijn mailadres aangepast. Morgen komt de monteur alles aansluiten, dus neem aan dat hij alles bij heeft? Ik geloof niet in sprookjes, maar ook niet meer in KPN en ga morgen afscheid nemen als de monteur morgenvroeg niet het beloofde kan waarmaken. Gewoon wifi in in mijn huis! Is dat nou zo moeilijk. Kennelijk bij KPN wel!

3 experia wifi's per verdieping??? Handig als je in een paleis woont maar in een normaal huis onzinnig.  Dat is vragen om problemen.  En natuurlijk is er bij jou ook goed Wi-Fi te krijgen. 


3 experia wifi's per verdieping??? Handig als je in een paleis woont maar in een normaal huis onzinnig.  Dat is vragen om problemen.  En natuurlijk is er bij jou ook goed Wi-Fi te krijgen. 

Mits er kabel liggen. En er niet met een draadloze verbindingset gewerkt word...


Sorry, totaal 3, 1 per verdieping en bedraad op de experiabox aangesloten.


O haha dat is andere koek. Vertel eens wat meer over je netwerk? Welke experiabox heb je? Wat hangt er zoal aan? Wat is de basis snelheid bekabeld? Welke snelheid heeft je Wi-Fi? Gebruik je draadloze verbindingssets toevallig of iets wat data verstuurd viahet electriciteitsnetwerk?


Hallo Joep, morgen komt de monteur en ik hoop dat hij de nieuwe spullen bij zich heeft. De antwoorden op je vragen kan ik je niet geven omdat dit voor mij al een gepasseerd station is bij KPN. Ze komen het maar oplossen. Ik ben er klaar mee! Slechte communicatie, slechte service en leveren niet wat men mij beloofd heeft (apparatuur en wifi in het huis). Dit was ik niet gewend van KPN!


Ik ben maar gewoon een klant. Er is hier op het forum meer kennis dan bij veel monteurs.  Maar goed daar zit je blijkbaar niet op te wachten. Succes!


Welkom op het forum @RevaRo. Dit is een online community waar mede-users elkaar proberen te helpen, vandaar dat @Joep1965 jouw die vragen stelde.  Nou kan ik me best voorstellen dat je niet blij bent als de wifi niet goed werkt. Ik lees in je bericht dat je al gebruikt van Experia Wifi. Inmiddels is er een monteur geweest begrijp ik? Hoe is de wifi situatie na het bezoek?