Skip to main content

Kpn vermelde dat mijn experia modem verouderd was..netjes!echter bij omruilen van de modem,blijkt dat de dsl kabel niet past op de zgn box 12 modem,waardoor ik geen tv,internet,huistelefoon heb..ben ik nu de enige met dit probleem???

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dus ik stuur foto's bij wijze van...om vervolgens later te horen..nee de kabel past idd niet....

Wanneer heb jij foto's gestuurd?

 

... vervolgens heb ik ook benoemd om evt een nwe kabel op te sturen evt tegen betaling, ...

Wie heeft het over "tegen betaling" gehad?

 

Vraagje: Klopt het dat jij een glasvezelaansluiting hebt?


Bij mijn weten niet,of anders gezegd dat ik nooit een bericht heb ontvangen van kpn over aanleg voor glasvezel..


Heb je nu Internet via jouw V12?

M.a.w., is het probleem verholpen?

In welke poort zit die kabel nu?


Beste,weer een reactie..ik heb wel degelijk benoemd dat ik evt tegen betaling een passende kabel wil hebben, ten tweede  heb ik niet gezegd dat ik foto's heb op gestuurd, ik heb een vergelijking gemaakt, niet meer of minder!graag wel even goed lezen!Dank u wel. 


Ik ga je toch nog een keer de vragen stellen waarop ik hoop dat je ook antwoord zult gaan geven.

 

Heb je nu Internet via jouw V12?

M.a.w., is het probleem verholpen?

In welke poort zit die kabel nu?


Hallo @Bert11 , in je reactie van 22 mi uten geleden schrijf je zelf dat je foto's hebt geplaatst.

Graag nog even een antwoord op de vraag van @wjb 

Heb je werkend internet?


Beste allemaal, nee de kabel PAST NIET,dus geen telefoon,tv,of internet..hoe duidelijk kan men zijn vanaf het begin?? Dank voor het mee denken. 

Kan je dan alsjebleift please please een foto plaatsen van:

1: De plug van de kabel die je op de V12 wilt aansluiten.

2: Het kastje waar de andere zijde van die kabel op aangesloten is.


@Bert11, Voor het geval dat je er misschien overheen gelezen hebt, zou je alsjeblieft even naar dit bericht (klik) willen kijken?


@Bert11, zou je alle berichten even willen negeren en naar dit bericht willen kijken?


Beste allemaal. Ik ga hier nu direct ingrijpen. Dat betekent dat ik berichten die niet over de inhoud gaan heb verwijderd of heb aangepast door persoonlijk getinte opmerkingen er uit te halen. Hopelijk brengt dit het gesprek weer terug naar de inhoud. Het KPN Forum is een plek waar iedereen met elkaar in gesprek kan gaan. Een discussie mag scherp zijn, zo lang het maar over de inhoud gaat en het niet persoonlijk wordt. Je kunt elkaar verkeerd begrijpen, of het niet eens zijn met elkaar, maar ook dan is het zaak om de fatsoensnormen in de gaten te houden. Dat verwacht ik van iedereen hier. 

Voor @Bert11  Het KPN Forum is een online omgeving, waar je van alles over onze diensten en producten kunt vinden. Je kunt hier je vraag stellen en het gesprek aangaan met andere klanten en mensen met interesse in onze diensten en producten. Onze community heeft veel kennis in huis en op bijna alle vragen kun je hier het antwoord vinden. Als je een bericht plaatst, krijg je al snel antwoord. Soms vraagt iemand om verduidelijking, omdat iemand iets zeker wil weten of iets niet helemaal begrijpt. Belangrijk is dat iedereen die hier actief de intentie heeft om anderen te helpen. Je komt dus het snelste tot een oplossing door met elkaar het gesprek aan te gaan en inhoudelijk te reageren op elkaar berichten.  

De mensen die op het Forum berichten plaatsen zijn klant van KPN. Er zijn sommigen, ook actief in dit topic, die voor voor KPN werken en op persoonlijke titel berichten plaatsen. Dat staat dan in hun onderschrift. Er zijn ook moderators, zoals ik. Wij werken voor KPN op het Forum. Wij lezen mee, zorgen dat gesprekken goed verlopen en we bewaken de huisregels. Vandaar dat ik nu inspring. Mocht je meer willen weten over hoe het precies werkt, dan vind ik je dat in onze huisregels
 


...maar wie is annexeren Anna?‽ uw beweerd dat ik dom ben..

Maar @Anneke-Anna heeft toch nooit beweerd dat jij dom bent?

Waar baseer je dat op?

Heb je nog tijd gehad om naar dit bericht te kijken?


Beste allemaal. Ik ga hier nu direct ingrijpen. Dat betekent dat ik berichten die niet over de inhoud gaan heb verwijderd of heb aangepast door persoonlijk getinte opmerkingen er uit te halen. Hopelijk brengt dit het gesprek weer terug naar de inhoud. Het KPN Forum is een plek waar iedereen met elkaar in gesprek kan gaan. Een discussie mag scherp zijn, zo lang het maar over de inhoud gaat en het niet persoonlijk wordt. Je kunt elkaar verkeerd begrijpen, of het niet eens zijn met elkaar, maar ook dan is het zaak om de fatsoensnormen in de gaten te houden. Dat verwacht ik van iedereen hier. 

Voor @Bert11  Het KPN Forum is een online omgeving, waar je van alles over onze diensten en producten kunt vinden. Je kunt hier je vraag stellen en het gesprek aangaan met andere klanten en mensen met interesse in onze diensten en producten. Onze community heeft veel kennis in huis en op bijna alle vragen kun je hier het antwoord vinden. Als je een bericht plaatst, krijg je al snel antwoord. Soms vraagt iemand om verduidelijking, omdat iemand iets zeker wil weten of iets niet helemaal begrijpt. Belangrijk is dat iedereen die hier actief de intentie heeft om anderen te helpen. Je komt dus het snelste tot een oplossing door met elkaar het gesprek aan te gaan en te inhoudelijk reageren op elkaar berichten.  

 

Took late...discussie sluit ik zelf bij deze...dat wordt nog wat bij uw managers en Radar.weer een sorry?‽laat mij duidelijk zijn..screen shots  zijn gemaakt,en maak het openbaar voor sorry is het te laat..wij zien wel..geen dreigement maar duidelijk en eerlijk. Veel plezier in uw eigen efteling..case closed!!


@Bert11 

 

Probeer voor mij eens een afstandsbediening voor de TV te beschrijven, misschien komt het in de buurt van mijn voorstelling van een afstandsbediening…..

 

Dit voorbeeld beschrijft prima hoe jij een kabel voor je aansluiting beschrijft. Iedereen hier op het forum is bereid om je te helpen, echter zonder meer hulp van jouw kant gaat dit niet werken. Het is aan jou of je deze week nog een werkende verbinding zal hebben.

 

Aan de mede forumgebruikers en ook de medewerkers van KPN zal het zeker niet liggen…

 

De bal ligt bij jou….


Beste @Bert11, wat is de reden voor jou om geen foto's te plaatsen van die plug en het kastje waar die kabel op aangesloten is? Ik wil je oprecht helpen maar je geeft me helaas de gelegenheid niet. Nogmaals ik ben ervan overtuigd dat we dit issue binnen no-time getackeld kunnen hebben als we samenwerken.


Lezen....duidelijk lijkt mij...case closed..


Lezen....duidelijk lijkt mij...case closed..

Dus je wilt niet tot een oplossing komen?

Snap je dan echt niet dat ik (wij) jou oprecht en met de beste intenties wil(len) helpen om het probleem te verhelpen?


Lezen....duidelijk lijkt mij...case closed..

Dus je wilt niet tot een oplossing komen?

Snap je dan echt niet dat ik (wij) jou oprecht en met de beste intenties wil(len) helpen om het probleem te verhelpen?

@wjb je intenties zijn goed, dat is bekend en wordt altijd gewaardeerd. Maar soms moet je het gewoon laten gaan. @Bert11 heeft aangegeven 'case closed'. Laat het daar maar bij. 


Case is close..Laterss..


Heeft de KPN ooit Gehoord van klant Vriendelijkheid?‽Niet dus!! Ook ik al een tijdje moeite met deze arrogante houding!!Een hoop Bla Bla.en n beloven en niets waarmaken! Ik ga het eens over de andere boeg gooien..na raadpleging van mijn rechtsbijstand, ga ik gewoon aankomende maand het bedrag storneren,ik weiger te betalen voor iets dat ik niet krijg! KPN installeer en reset u zelf eens???!!!

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Heeft de KPN ooit Gehoord van klant Vriendelijkheid?‽Niet dus!! Ook ik al een tijdje moeite met deze arrogante houding!!Een hoop Bla Bla.en n beloven en niets waarmaken! Ik ga het eens over de andere boeg gooien..na raadpleging van mijn rechtsbijstand, ga ik gewoon aankomende maand het bedrag storneren,ik weiger te betalen voor iets dat ik niet krijg! KPN installeer en reset u zelf eens???!!!

Op welke manier heeft KPN verzuimd te leveren? Er zijn veel mensen te hulp geschoten en dat werd enkel met woede beantwoord in een eerder topic alsof je niet geholpen wilde worden. KPN en klanten van KPN hebben hun best gedaan om te helpen maar bij gebrek aan meer informatie wanneer gevraagd kan er niets meer gedaan worden. 

 

Een betaling storneren is overigens nooit een goed idee en zorgt alleen maar voor meer problemen, je gaat een betalingsherinnering krijgen en op den duur ook aanmaningen en daaropvolgens incasso's met als afsluiter dat je misschien wel wordt afgesloten. Heb je de rechtsbijstand ook al jouw eigen berichten laten lezen? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat die met het advies zijn gekomen om betalingen te storneren.


Heeft de KPN ooit Gehoord van klant Vriendelijkheid?‽Niet dus!! Ook ik al een tijdje moeite met deze arrogante houding!!Een hoop Bla Bla.en n beloven en niets waarmaken! Ik ga het eens over de andere boeg gooien..na raadpleging van mijn rechtsbijstand, ga ik gewoon aankomende maand het bedrag storneren,ik weiger te betalen voor iets dat ik niet krijg! KPN installeer en reset u zelf eens???!!!

Op welke manier heeft KPN verzuimd te leveren? Er zijn veel mensen te hulp geschoten en dat werd enkel met woede beantwoord in een eerder topic alsof je niet geholpen wilde worden. KPN en klanten van KPN hebben hun best gedaan om te helpen maar bij gebrek aan meer informatie wanneer gevraagd kan er niets meer gedaan worden. 

 

Een betaling storneren is overigens nooit een goed idee en zorgt alleen maar voor meer problemen, je gaat een betalingsherinnering krijgen en op den duur ook aanmaningen en daaropvolgens incasso's met als afsluiter dat je misschien wel wordt afgesloten. Heb je de rechtsbijstand ook al jouw eigen berichten laten lezen? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat die met het advies zijn gekomen om betalingen te storneren.

Nou u verteld het mooi qua storneren..niet leveren volgens contact..??ik heb mijn huiswerk gedaan..en al eerder heb ik klachten ingediend...dus dreigen met deurwaarder en kosten..???ga zo door KPN!!!siert u!! Oplossen kent men blijkbaar al jaren niet...nee dreigen maar..okee wij gaan  zien wie er gelijk gaat  krijgen...??


Reactie op deze reactie in een ander topic. 

Nou u verteld het mooi qua storneren..niet leveren volgens contact..??ik heb mijn huiswerk gedaan..en al eerder heb ik klachten ingediend...dus dreigen met deurwaarder en kosten..???ga zo door KPN!!!siert u!! Oplossen kent men blijkbaar al jaren niet...nee dreigen maar..okee wij gaan  zien wie er gelijk gaat  krijgen...??

Laten we eerst even mijn rol hier op het forum duidelijk maken: ik werk voor KPN als monteur, hier op het forum reageer ik enkel op persoonlijke titel en nooit namens KPN. Het feit dat ik op sommige vlakken meer inzicht kan bieden door mijn technische kennis is in sommige gevallen handig maar hier zit ik nog steeds in mijn vrije tijd, net als alle andere forumleden op moderators na. Dus nogmaals: ik reageer hier nooit namens KPN, ik kan mensen op hun gedrag wijzen maar dat heeft niks met mijn functie te maken, dat zou ik in het dagelijks leven ook doen.

 

Over dat storneren: Ik probeer niet te dreigen, ik probeer alleen maar uit te leggen welke gevolgen er mogelijk aan vast kunnen zitten als een betaling gestorneerd wordt. Ik probeer overigens niet mijn gelijk te krijgen, ik wil alleen wat meer duidelijkheid creëren, naar mijn weten heb ik en ook anderen mijn best gedaan om iets voor elkaar te krijgen maar het enige wat we terug kregen was woede en ongepaste persoonlijke reacties. 


@Bert11raadsel hoe je nu in een ander topic terecht komt met een quotte uit je eigen topic maar dat terzijde.

Er zijn enkele reacties uit dit topic verplaatst naar een ander topic. Waarschijnlijk op het moment dat de reactie hier getypt werd.


Ondanks twee eerdere waarschuwingen, lijkt het niet te lukken om een normaal/ constructief gesprek te voeren. Het forum lijkt me als medium niet geschikt voor jouw vragen, @Bert11. Ik sluit hierbij het topic en verzoek je om te bellen met 0800-0402 voor al je KPN gerelateerde vragen.