Skip to main content
Beantwoord

Dubbel klantnummer zit nieuwe bestelling in de weg

  • 3 September 2024
  • 8 reacties
  • 103 keer bekeken

Ik blijk een dubbel klantnummer te hebben. Eentje is van februari en die is geannuleerd omdat ik nog geen glasvezel bleek te hebben. Nu heb ik wel glasvezel en opnieuw besteld. 

Ik heb een email gekregen dat ik gegevens moet aanvullen maar dit lukt niet door het dubbele klantnummer. Ik krijg nu steeds te zien dat mijn bestelling geannuleerd is en ik opnieuw moet bestellen.

Kan mijn klantnummer eindigend op 183 verwijderd worden. Het klantnummer eindigend op 075 is de meest recente. 

Daarnaast heb ik gekozen voor de tv als kado bij mijn abbo. Het tv aanbod is tijdelijk. Wat gebeurt er als ik wel opnieuw moet bestellen door een fout in de mijn kpn id?

Voor een snelle reactie kun je bellen met de klantenservice 0800 0402 vanaf 08.00 uur 


Helaas konden zij mij niet helpen. Ze gaf aan dat ze hoopt dat iemand van de backoffice mijn post ziet. Lekker geregeld.

Wel gaat de aanvraag van mijn abbo goed. Zou fijn zijn als ik dat zelf ook zou kunnen zien in mijn kpn id. Nu kan ik hem helemaal niet gebruiken omdat hij niet ziet dat er een product gekoppeld is. Hij pakt meteen de gegevens van het eerste geannuleerde klantnummer.


Euh, een bijzondere reactie. Als die medewerkster niet weet hoe zij dit probleem kan oplossen, is het haar taak om dit door te zetten naar de backoffice. Niet “hopen dat ze het zien”. Ik zou nog een keer 0800-0402 bellen @Zeze , hopelijk krijg je dan een medewerker die je wel kan helpen.


Euh, een bijzondere reactie. Als die medewerkster niet weet hoe zij dit probleem kan oplossen, is het haar taak om dit door te zetten naar de backoffice. Niet “hopen dat ze het zien”. Ik zou nog een keer 0800-0402 bellen @Zeze , hopelijk krijg je dan een medewerker die je wel kan helpen.

@Zeze Het forum is niet de plek hiervoor maar ik vind de reactie van de collega bij de telefonische desk ook zéér frapant.

Mijn advies is om opnieuw te bellen. Een medewerker daar heeft gewoon de middelen om dit soort zaken op te lossen en/of te escaleren


Beste Erwin, omdat iemand anders op dit forum hetzelfde probleem had en ook de laatste 3 cijfers noemde van zijn dubbele klantnummers en een medewerker reageerde met " ik heb het voor je opgelost" en hij door de klant daarvoor bedankt werd, heb ik dus ook een zelfde post aangemaakt. Hopende dat dit de weg was. Maar ik zal nogmaals bellen.

 


Gebeld en er is niets opgelost. Werd doorvebonden met de storingsdienst. Morgen nog een poging wagen en kijken of ik dan doorverbonden kan worden met de backoffice.


Klopt @Zeze , na 18.00 uur is er alleen een storingsdienst.

Klantenservice is geopend op maandag t/m vrijdag 08.00 tot 18.00 uur, zaterdag tot 17.00 uur.


Hallo @Zeze , is het al gelukt om dit samen met klantenservice op te lossen?

Ik las vandaag een ander topic, wat mogelijk ook jou de oplossing geeft.
→ Ik heb nu 2 klantnummer, hoe kan ik er 1 ontkoppelen in MijnKPN | KPN Community

Door het KPN account te verwijderen kon daar met een schone lei in MijnKPN begonnen worden.
Eerst dit KPN account opnieuw aanmaken en dan alleen het abonnement met het juiste klantnummer opnieuw koppelen.


Reageer