Skip to main content
Antwoord

Dynet komt niet opdagen, afspraak blijkt zomaar geannuleerd

• January 22, 2025
  • 3 reacties
  • 446 keer bekeken

De hele dag zitten wachten op Dynet die de glasvezel zou komen aansluiten. Zijn niet gekomen, een telefoontje leerde dat de afspraak was gecanceld, omdat niet iedereen in het trappenhuis te bereiken was.

Dynet beweert dat ze mij hebben gebeld om af te zeggen, maar ik heb geen gemiste oproepen en er is ook geen voicemail ingesproken. Er was ook contact geweest via whatsapp, maar ook daar geen enkel bericht. 

Ik heb geen zin om nog eens een afspraak te maken met dit bizar onbeschofte bedrijf.

Beste antwoord door Denise van KPN

Wat vervelend dat Dynet niet langs is geweest om glasvezel aan te sluiten, ​@AResink. Helemaal omdat je nu dus de hele dag thuis bent gebleven voor niks. Het was dan wel zo handig geweest als je een telefoontje had gekregen dat ze niet langs zouden komen, omdat niet iedereen bereikbaar was. Ik kan niet zeggen of ze wel of niet hebben geprobeerd jou te bereiken, want ik kan niet bij hun gegevens. 

Hoe dan ook, het belangrijkste is nu dat Dynet alsnog langs gaat komen om glasvezel aan te leggen. Daarvoor kan je het beste contact op nemen met Dynet of met KPN Netwerk. Deze laatste kan je op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur bereiken op 0880 06 37 44.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 24, 2025

Wat vervelend dat Dynet niet langs is geweest om glasvezel aan te sluiten, ​@AResink. Helemaal omdat je nu dus de hele dag thuis bent gebleven voor niks. Het was dan wel zo handig geweest als je een telefoontje had gekregen dat ze niet langs zouden komen, omdat niet iedereen bereikbaar was. Ik kan niet zeggen of ze wel of niet hebben geprobeerd jou te bereiken, want ik kan niet bij hun gegevens. 

Hoe dan ook, het belangrijkste is nu dat Dynet alsnog langs gaat komen om glasvezel aan te leggen. Daarvoor kan je het beste contact op nemen met Dynet of met KPN Netwerk. Deze laatste kan je op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur bereiken op 0880 06 37 44.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 24, 2025

Dit is het enige dat ik steeds te horen krijg: Wij van KPN kunnen hier niets aan doen. Maar maak vooral een nieuwe afspraak met Dynet.
En dat ga ik dus niet doen. Ik maak niet nog een keer een afspraak met dit onbetrouwbare bedrijf.

Ook heel fijn dat ik niet op woord wordt geloofd: geen gemiste oproepen, geen voicemail, geen Whatappbericht. En dan toch "Ik kan het niet nagaan of ze hebben gebeld”

Afschuiven en je klanten niet serieus nemen. Heel fijn allemaal.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Mijn excuses als het is over gekomen alsof ik je niet geloof, ​@AResink. Ik probeerde alleen neutraal te zijn. Beide partijen geven namelijk een andere antwoord. En ik mis informatie van de andere partij en kan er dus geen oordeel over geven. Hiermee probeerde ik niet de schuld in jouw schoenen te schuiven, of te zeggen dat jij liegt. Ik kan er niets over zeggen, omdat ik informatie mis.

Dat gezegd hebbende: Dat je steeds hetzelfde krijgt te horen als je contact met KPN opneemt, is omdat wij er ook echt niks mee kunnen. Wij kunnen geen afspraak voor jou maken met Dynet, omdat wij, zoals ik al eerder zei, niet bij hun gegevens kunnen. De partij die jou hier mogelijk wel bij kan helpen, is KPN Netwerk. Dit is namelijk de netwerkbeheerder en kan jou in de juiste richting sturen. KPN Netwerk kan je op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur bereiken op 0880 06 37 44.