Skip to main content
Vraag

E-mail adres van bestelling aanpassen lukt niet

• April 30, 2026
  • 7 reacties
  • 42 keer bekeken

Ik heb per ongeluk dit abonnement besteld via mijn werk email.

Ik krijg nu geen emails in mijn persoonlijke mailbox. Enkel in die van mijn werk email.

Ik zou graag het email adres van deze bestelling willen aanpassen zodat ik alles kan beheren via mijn persoonlijke email adres. Zeker ook gezien ik niet van plan ben de rest van mijn leven hier te werken. Dus ik heb in dat geval ook geen toegang meer tot mijn werk email. Helaas kan ik dit niet aanpassen.

7 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • April 30, 2026

Beste ​@Simon Grotenbreg even met de helpdesk van KPN contact opnemen via de gebruikelijke kanalen.

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • April 30, 2026

@Simon Grotenbreg 

Lukt dit ook niet in “Mijn KPN” ??

Ik persoonlijk zou gewoon wachten totdat alles geregeld is en alles goed werkt (o.a. de eerste factuur).

Je kunt ook met de KPN klantenservice ( tel. 0800 - 0402 ) bellen om het abonnement te laten overzetten naar jouw huisadres. Of maak een "terugbelafspraak" . Dan wordt je teruggebeld door een KPN medewerker op een tijdstip dat je thuis bent.

@WMG-N 

Alles zou al geregeld moeten zijn. Ik heb ook al de eerste factuur binnen. Deze kwam op mijn werk email terecht. Ik heb het abo ook al wel gekoppeld aan mijn persoonlijke KPN account. maar de mails komen nog steeds binnen op mijn werk email. Ik kan dit ook niet aanpassen in Mijn KPN. Er staat dat dit door een medewerker achter de schermen gedaan moet worden.

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • April 30, 2026

@Simon Grotenbreg 

Nou, dan moet je contact opnemen met de KPN. Zie mijn vorige antwoord. Succes.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Simon Grotenbreg, welkom bij de community!

Ik lees dat de bestelling inmiddels is afgerond en dat de eerste factuur al binnen is. Dat betekent inderdaad dat dit soort wijzigingen nu makkelijker doorgevoerd kunnen worden.

Ik kijk graag even met je mee om dit voor je aan te passen. 😊
Zou je daarvoor je profiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer en geboortedatum? En kun je daarnaast hier aangeven:

• Het e-mailadres dat nu gekoppeld is (je werkmail)
  • Het e-mailadres dat je graag wilt gebruiken

Dan kan ik met je meekijken wat ik hierin voor je kan betekenen.

Goedemiddag ​@Serenay van KPN 

Bedankt voor je bericht!

Zou ik deze informatie wellicht naar je kunnen mailen? Ik wil liever niet mijn werk e-mail op een openbare community delen!

Met vriendelijke groet,

Simon

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Simon Grotenbreg, via deze link kan je eenvoudig je profiel invullen zonder dat andere leden deze zien! Alleen de moderators op onze community kunnen deze inzien. 😊