Skip to main content

Ik heb precies hetzelfde probleem.

Het e-mail adres in mijn profiel aangepast echter op de factuur blijft het oude staan. 

Gebeld met KPN, kende het probleem en zouden het oplossen.

Maand later:  precies hetzelfde probleem.

Hoe lossen we dit op (oude e-mail adres wordt afgesloten)

betreft klant ID **********

Admin: eigen topic voor je aangemaakt 

Admin: gegevens verwijderd ivm privacy

Ik heb een tijd terug het e-mail adres in mijn profiel aangepast echter op de factuur blijft het oude staan.  Ook staat op de factuur het oude adres en stuurt KPN de factuur naar dit oude e-mail adres (wat niet meer wordt gebruikt)

Gebeld met KPN, kende het probleem en zouden het oplossen/aanpassen echter nu een maand later nog steeds hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?

 

NB: Ik zie meerdere reacties op dit forum staan die over precies hetzelfde punt gaan. Het lijkt erop dat het systeem waar de e-mail adressen van de profielen worden opgeslagen niet door het factureringssysteem worden gebruikt. (Foutje in het datamodel?).  Een idee er centraal iets aan te doen ipv iedereen het zelf te laten oplossen?

 

betreft klant ID **********

 

Admin: gegevens verwijderd ivm privacy

hartelijk dank


Hi @fsi ,
Welkom op het forum. Goed dat je je profiel al ingevuld hebt :muscle_tone2: ! In ons systeem zie ik inderdaad dat je je mailadres hebt aangepast. Soms kan het 1 of 2 facturen duren voordat je wijziging dan ook op je factuur aangepast wordt. 


Beste Denise,

ik heb mijn profiel maanden geleden al aangepast. Het gaat dus niet zoals je schrijft over 1 of 2 facturen.

 

Zoals aangegeven ook met KPN gebeld. Die hebben mij toegezegd het te zullen aanpassen (ze vertelde me dat het een losstaand systeem is met eigen adressen bestand ……  dit verklaart alle problemen).

 

En raad eens:  gisteren gewoon weer een factuur op het oude e-mail adres gekregen.

 

Kunnen jullie dit oplossen en graag een bevestiging naar mijn e-mail adres dat het e-mail adres is aangepast. Nu moet ik elke keer naar dit forum om hetzelfde probleem weer aan te kaarten.

 

Ik zie nog één oplossing:  ik krijg geen factuur dus stoppen met betalen.  Zijn we er beide druk mee. Hopelijk is deze oplossing niet nodig.

hartelijk dank

 


Hoi @fsi ,
In dat geval zal ik een mail sturen naar een andere afdeling. Normaal gaat het automatisch om, bij jou helaas dus niet. 

Verder denk ik dat jou laatste opmerking niet echt een oplossing is maar fijn dat je meedenkt :muscle_tone3: . (gevolgen zullen zijn dat je herinneringen krijgt met verzoek om te betalen. Deze herinneringen zijn niet kosteloos :nerd: )


Heb ook een reactie ontvangen. Reactie is dat het in een achterliggende systeem niet goed stond, kan even duren voordat het verwerkt is maar staat nu goed.:ok_hand_tone3:


Dank je wel Denise, hopelijk gaat het komende factuur goed.

groet

frank