Skip to main content
Beste mensen,



Kan iemand mij vertellen wat het contactadres (emailadres) is van de KPN, als je iets moet versturen naar de afdeling bewindvoering?



Rob
Nee, want KPN heeft, zoals zo veel bedrijven tegenwoordig, geen e-mailadres meer. Hier wachten op een moderator die je verder kan helpen of bellen naar 0800 0402 (gratis).
Als bewindvoerder, mentor etc, begin je dan op deze pagina:



https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/financiele-hulpverlening.htm



Daarna wordt er vanzelf contact met je opgenomen staat er.
Hoi DutchDriver, welkom hier.



Als bewindvoerder, mentor etc, begin je dan op deze pagina:



https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/financiele-hulpverlening.htm



Daarna wordt er vanzelf contact met je opgenomen staat er.




Dit is helemaal juist. Scroll naar beneden en lees daar goed door welke documenten er geleverd moeten worden voor een goede verwerking. 🙂
Dit heb ik al gedaan. Dit is een formulier om een wijziging van bewindvoerder door te geven. Dit is niet nodig want heb de bevestiging van de KPN al gehad dat het verwerkt is, dat zeg ik in elk bericht al.

Dat protocol ken ik. Heb nu alleen de contracten nodig van die cliënt waar ik bewindvoerder voor ben.

Zijn gegevens staan in mijn profiel bij persoonlijke opmerkingen.



Rob
De KPN kan alleen de contracten naar de windvoerder sturen als die in hun systeem staan. Dat is dus ook het geval. Ik sta bij de KPN als bewindvoerder in het systeem. Ik heb dus het idee dat jullie me niet begrijpen. Ik weet het echt niet anders uit te leggen, met alle respect.



Rob
Hallo @DutchDriver , als ik het zo lees heb je inderdaad aan alle voorwaarden voldaan, nu is het aan @Alex_P of een andere moderator om e.e.a. in orde te maken.

Maar ik blijf het vreemd vinden dat KPN je niet herkent als bewindvoerder.

Succes.
Ja ik ook, vandaar dat ik dit steeds herhaal. Nogmaals als het niet lukt dan geef ik het aan de rechtbank door, dan vragen zij het wel op, maar dat is niet de juiste weg, zeker niet als je het hele protocol hebt doorlopen en dit bevestigd is. Ik weet dat ik geregistreerd sta bij de KPN als bewindvoerder, meer kan ik niet doen.

Ik hoop maar dat iemand hier mee aan de slag kan en me daar een antwoord op kan geven?



Rob
Dat snap ik. Ook dan kan dat formulier worden gebruikt. Dit omdat het dezelfde afdeling is. Ik kan je in dit geval ook helpen, ik zie namelijk dat jouw gegevens al zijn verwerkt. Welke contracten wil je inzien? Mobiel of vast? De samenstelling staat overigens ook op de facturen.
Update: opgelost via privébericht. 🙂