Skip to main content

mijn eco knop is blauw van de experaibox v10  wifi is zeer slecht, kan ik dit ook uitschakelen en is dan mijn wifi dan ook beter.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

goede morgen ja .als de eco knop uit is. dan is u WiFi beter .😀👍


goede morgen ja .als de eco knop uit is. dan is u WiFi beter .😀👍

Hallo @cornelis48 , kun je een bron weergeven waar dat uit blijkt?

Ik ben het ook niet eens met de redenatie van @Bart_ 

Met het activeren van de ECO-knop blijft en USB-functie en de wifi-functie gewoon aan staan.

De USB-functie en de wifi-functie kun je volgens een tijdtabel aan-/uitzetten.

 


Hoi @j.w. Welkom op het KPN Forum! De Eco stand kan je uitschakelen. In onze handleiding staat het volgende daarover geschreven. 

Als je een slechte wifi verbinding hebt, dan zou ik je willen doorverwijzen naar het topic: ‘Oplossingen voor trage en wegvallende wifi’.


Hallo @Vikash , met alle respect, dat kan dan wel in de handleiding staan, maar klopt mijns inziens niet, zie ook mijn eerdere reactie binnen dit topic.

 


Hallo @Vikash , met alle respect, dat kan dan wel in de handleiding staan, maar klopt mijns inziens niet, zie ook mijn eerdere reactie binnen dit topic.

Ik heb dit zelf nog niet getest. Als jij het al wel eens getest hebt, dan sluit ik mij daarbij aan en klopt onze handleiding niet. Ik zal het intern doorgeven dat het aangepast moet worden. 

@j.w Heb je al een betere wifi verbinding in huis na het gebruik van onze Wifi Manager? Welke snelheid haal je op dit moment?

 


Hallo @Vikash , bedankt voor je reactie.

Ik heb binnen de V10 nu de ECO aan staan en binnen het eco-menu verder niets gedeactiveerd, ik weet niet wat de ECO nu doet en wat voor nut het heeft dat de ECO aan staat.

Ik hoor graag je bevindingen.

 

 


@j.w Heb je het WiFi probleem inmiddels al kunnen verhelpen?


@j.w Heb je het WiFi probleem inmiddels al kunnen verhelpen?

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je het probleem inmiddels al hebt kunnen verhelpen. Als je onze hulp toch nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je!