Skip to main content

Heel vervelende situatie, al enkele weken geleden wert er tegen mij gezegd mevrouw u heeft recht op een noodpakket, ik kan het alleen nog niet voor u aanvragen. Pas als u de verhuizing heeft doorgegeven dan kan het wel. Na meerdere telefoontjes deze week, uiteindelijk gisteren werd er gezegd, we zitten er bovenop, de verhuizing is doorgegeven we kunnen het hier alleen nog niet zien maar we zetten de aanvraag voor het noodpakket klaar. Zodra de collega's de verhuizing kunnen zien , gaat de aanvraag gelijk de deur uit. Net weer met de kpn aan de telefoon gezeten, wordt er doodleuk gezegd, mevrouw u heeft geen recht op een noodpakket, nou ja zeg. Flink ruk dus, ben ook echt over de kook en in alle staten. Ik laat de verhuizing voor nu doorgaan, maar ik vind dit zo niet netjes!:rage:

Hoi @MaryM1967, welkom. 

Sorry voor de ietwat late reactie. Bij een verhuizing kan je doorgaans een noodpakket krijgen. Wat zijn de redenen dat jij geen noodpakket zou kunnen krijgen? 

Als je je profiel aanvult met jouw oude adres en klantnummer kan ik voor je uitzoeken wat hier mis is gegaan en of je alsnog misschien een noodpakket kan krijgen. 


Hoi @Hanna_ 

er was geen duidelijke reden zei de persoon aan de telefoon, ze wisten het zelf ook niet te verklaren, dus ik had er gewoon geen recht op zei diegene.

Gegevens zijn bijgewerkt, hopelijk is er wat aan te doen. Dank je wel voor de moeite.

Gr, Mary

 


Hoi @MaryM1967, 

Bedankt! vanaf welke datum gaan jullie in de nieuwe woning wonen? Ik zie dat de plan datum vanuit KPN 20/10 is. Dit kan ik niet vervroegen, gaan jullie eerder over?


Hoi@Hanna_ 

De kpn monteur komt 20/10 alles aansluiten. De verhuizing is dan ook gepland, maar misschien dat dat nog een paar dagen later gaat worden, in ieder geval niet eerder. We zijn nu wel al druk bezig daar, dus vandaar dat ik het noodpakket had aangevraagd, zodat ik in ieder geval wel internet zou hebben op het nieuwe adres, had wel zo makkelijk geweest ;-)


Hoi @MaryM1967, 

IK heb jouw situatie bij mijn collega's voorgelegd en heb ook de voorwaarden voor een direct online pakket (DOP) bij verhuizing erbij gepakt. Als het goed is maak jij gewoon aanspraak op een DOP. Ik ga deze opnieuw voor jou proberen aan te vragen. Heb je alleen een Mifi router nodig of ook Digitenne? 

Kleine disclaimer, als ik het goed begrijp is er momenteel wel schaarste, het kan dus zijn dat jouw aanvraag daarom wordt afgewezen. Ik ga in ieder geval mijn best doen. 


Hoi @Hanna_ Als het kan heel graag beide dus de mifi router en de digitenne.  In ieder geval bedankt voor het opnieuw proberen van de aanvraag! Zou er in ieder geval reuze blij mee zijn :-) 

 


Hoi @MaryM1967, 

Als het goed is komt er een DOP jouw kant op! Deze wordt afgeleverd op jouw huidige adres, dan kan je deze zelf meenemen naar jullie nieuwe woning. Je krijgt een Track en Trace code per SMS :blush: .


@Hanna_ jee wat superfijn dat het toch is gelukt! Heel hartelijk dank voor jou hulp in deze! Erg blij mee :-)

 


@Hanna_ Vandaag het pakket ontvangen, dank je wel voor je hulp! Probleem opgelost! :relaxed:


@MaryM1967, fijn om te horen dat je het pakket in huis hebt! Veel succes met de verhuizing :blush:


@Hanna_ dank je wel!