Skip to main content

Ik ben aan het verhuizen en heb een KPN Thuis abonnement besteld. In de uitleg staat dat het abonnement pas in gaat als ik het activeer. Dat ga ik voorlopig nog niet doen. Toch krijg ik nu de eerste factuur al binnen (die overigens hoger is dan de maandsprijs want die rekent wat extra dagen.) Hoe zit dit?

Hoi @Shuenna 

Aan de naam Shuenna hebben de moderators niet genoeg,
dus vul je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel,
wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kun je sneller geholpen worden.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Maar het snelste is om even te bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402
Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten


De 1e factuur is altijd hoger, staat ook in de communicatie. Dit omdat je een maand vooruit betaald, plus dagen vanaf de start van het abonnement tot einde maand.

Wat is de startdatum van het abonnement? En waarom sluit je het nog niet aan? Waar is het wachten op?


Zoala ik al zei, ben ik aan het verhuizen. Vandaar dat ik het nog niet activeer want ik kan het nog niet gebruiken. Eerst nog een hoop klussen voor ik spullen verplaats.

 

Ik vind het raar dat er gezegd wordt dat het abonnement pas ingaat wanneer je ‘m activeert, maar dat dat eigenlijk niet is dus.

 

Ik zal vandaag bellen, daar heb ik meer aan.


Ik zal vandaag bellen, daar heb ik meer aan.

 

Graag gedaan. Succes verder.


Ik heb o.a. voor KPN gekozen omdat de klantenservice reviews goed waren. Nu heb ik alleen maar te maken met mensen die niet luisteren naar wat ik zeg, zowel op het forum als aan de telefoon. Begint goed!


Als je de QR code op de doos scant is het eerste wat je ziet dat het abonnement pas ingaat als je ‘m activeert! Klinkt goed. Maar dit komt niet overeen met wat er in de mail staat. Dat zouden jullie moeten veranderen.