Skip to main content

Ik vroeg me af of het mogelijk is om bij KPN (als abonnementhouder) gebruik te maken van een klein stukje serverruimte. Als ik het goed begrijp was dit voorheen mogelijk, maar ik kan hier nu weinig over vinden. Ik heb een klein stukje serverruimte nodig (denk nog geen mb) om enkele bestanden (o.a. html en php) op te kunnen zetten, voor het laten runnen van een aparte online applicatie.

Alvast bedankt!

Hey @Jelle A., welkom op het KPN forum. Het is momenteel erg druk, sorry voor de late reactie. Bedoel je zoiets: Cloud Hosting?


Hi @Nadia er is een foutje in de link geslopen. Zonder v aan het eind werkt het beter.

https://www.kpn.com/zakelijk/cloud/hosting.htm


Aangepast, @RBxx! Dank voor je oplettendheid :) 


KPN heeft voor particuliere klanten 50 mb webruimte beschikbaar. Dat kan zonder extra kosten geactiveerd worden. Maar... PHP werkt hier niet.

Zakelijk heeft KPN het 1 ander. Maar voor een simpele kleine website is dat veel te duur als je dat vergelijkt met andere hosting aanbieders.


Dan bedoel je waarschijnlijk Eigen Site en mail, Nick?

Meer info op: Hosting Instellen 


Dan bedoel je waarschijnlijk Eigen Site en mail, Nick?

Meer info op: Hosting Instellen 

Ja. Als je googled op "site:home.kpn.nl" of "site:home.planet.nl", dan vindt je al die sites die op die particuliere 50 mb webruimte staan.


Klopt, dat boden we heel lang geleden aan. Eigen Site en mail wordt niet meer verkocht en heeft plaats gemaakt voor Microsoft Exchange in combinatie met Webhosting online. Als bestaande klant bij Eigen site en mail kun je nog wel gebruik maken van de dienst. Maar dat is zo verouderd dat we adviseren om over te stappen naar Exchange Online (2GB of 50 GB) of WebsiteMaker. Dat is voor zakelijk gebruik. Voor particulieren hebben we helaas geen serverruimte meer. 


Reageer