Skip to main content

Beste,

Ik heb een brief van Telfort ontvangen waarin staat dat ik mijn contract heb beëindigd. 
Dit is niet het geval, ik heb dit niet gedaan. 
 

Is dit per ongeluk of moet ik juist aan de bel trekken? 
Ik wil namelijk mijn huidige abonnement behouden en ik heb niets opgezegd. 
 

Help

Hallo @Rietish als het goed is ben je in oktober/november automatisch gemigreerd naar KPN.

Als je inlogt in MijnKPN kom je dan nog iets bijzonders tegen over (de afloop van) je abo?

Anders meteen even bellen met KPN, 0800 0402, chatten of via de sociale media.

 


@JanD ik heb net ff in MijnKPN gekeken als einddatum staat er 06-12-2017


Dan zal er even een moderator naar moeten kijken of dit een foutje is of werkelijk aan de hand, eenmaal afgesloten ben je het kwijt en kan het door de migratie niet meer hersteld worden.

Misschien is er sprake van een lijnkaping, en dat moet je zeker op tijd tegenhouden, als dat eenmaal is doorgezet duurt het wel even voor je weer wat hebt.


Zal ik wachten op iemand van webcare of toch maar bellen?


Zal ik wachten op iemand van webcare of toch maar bellen?

Hallo @Rietish , het lijkt me verstandiger om even te bellen of anderszins.

Een reactie binnen het forum kan wat langer duren wegens grote drukte.

 


Hoi @Rietish, als je zelf niets hebt opgezegd of gewijzigd komt zo'n brief natuurlijk als een verrassing! Ik zie dat je de 27e ook hebt gebeld hierover, wat er uit dat gesprek is gekomen zie ik er alleen niet bij staan. Ik heb wel gekeken of ik een bericht over een opzegging zie, dat is ook niet het geval. Het abonnement wat je hebt blijft gewoon actief :slight_smile:


 @Jasper dank voor je bericht. Ik stond te lang in de wacht en ik moest weg. Dus uiteindelijk niemand gesproken.  
 

Maar bedankt voor de duidelijkheid. 
Nog 1 vraag stel ik zou overstappen met hetzelfde pakket alleen dan 200mbit glasvezel en verder alles hetzelfde. Wat zullen mijn kosten per maand worden?

Onderstaand is mijn huidige abonnement

 


Als je het Husselpakket wat je wilt aan vinkt, zal je het prijsoverzicht zelf in beeld krijgen. Op die manier kan je het makkelijk zelf bekijken en wijzigen. Zodra je het pakket aanklikt wordt dat nog niet verwerkt, je krijgt eerst een overzicht en als je het wilt kan je het nog bevestigen.