Skip to main content

Klacht:
KPN generieke internet/tv storing in postcode gebied 4196JG.
Aanvang storing: donderdag 27 juni 11:53 uur
(Verwachte) eindtijd: wordt iedere 4 uur (12:00 - 16:00 - 20:00 - 00:00 - 04:00 - 08:00 - 12:00) met 4 uur opgeschoven.

Er is nul communicatie over wat de storing veroorzaakt, wat er aan gedaan wordt en wanneer een oplossing verwacht mag worden.

Klantenservice verwijst (telefonisch op 29-6 rond 11 uur) naar kpn.com/klacht om een klacht in te dienen, deze pagina verwijst vervolgens weer naar telefonisch contact. Ticket laten aanmaken, echter geen bevestiging of ticketnummer ontvangen.

Verzocht om workaround in vorm van bijv.. 4g dongel/ modem, dit kan de klantenservice niet aanbieden, omdat de (verwachte) eindtijd op dezelfde dag staat. Dit is echter al zo sinds 27-6. Graag alsnog een workaround aanbieden voor mij (en andere getroffen klanten….)

Graag deze post als klacht in behandeling nemen.

Op het forum helpen klanten elkaar. Meer dan gewoon wachten gaat het niet worden ben ik bang. Er is een beperkt aan noodpakketten en helaas zijn degenen die het hebben gehad vaak te beroerd om terug te sturen.  Kpn heeft er geen baat bij om storingen langer te laten duren nodig. Je kunt er op rekenen dat er aan gewerkt wordt. Softwarematige problemen zijn baak redelijk snel te verhelpen maar als er gegraven en gelast moet  worden kan het een tijdje duren omdat er simpelweg geen vakmensen genoeg zijn.


Dat snap ik wel, maar communiceer 😎


Hi @Roeldb, vervelende situatie. Dat er niet duidelijk gecommuniceerd wordt zal te maken hebben met het feit dat reparaties altijd door onderaannemers gedaan worden. En de klantenservice van KPN niet kan inzien wat hun voortgang is. Indien je ook mobiel hebt bij KPN zou het wel mogelijk moeten zijn om hier extra MB's op te laten zetten via de klantenservice. En verder is het helaas afwachten ben ik bang. Zoals @Joep1965 al verteld heeft KPN er geen baat bij om storingen langer te laten duren dan nodig. 


@DaveA @Joep1965 begrijpelijk en zeker vanuit KON als organisatie. Ook krapte op de arbeidsmarkt is begrijpelijk. Denkend vanuit klant perspectief is er wel winst te behalen in het op de hoogte houden van de klant. De eerlijke boodschap, ik weet liever dat ik nog 3vdagen moet wachten, dan dat de deadline steeds met 4 uur verschoven wordt, zonder te weten wat er aan de hand is. In dit geval is het glasvezel netwerk ook niet van kpn zelf maar van regio Rivierenland middels digitale stad, kpn is een van de service providers op het fysieke netwerk. A fin, bedankt voor jullie reacties.


Geen probleem, de frustratie is ook volledig te begrijpen. Ik hoop ook dat dit in de toekomst wat duidelijker wordt gecommuniceerd naar klanten toe. Hopelijk wordt het snel opgelost! 


Hi @Roeldb,

Naar aanleiding van jouw melding ben ik op onderzoek uitgegaan, kon ik vervolgens ook helemaal níks vinden over deze storing en heb ik vervolgens navraag gedaan bij de technische dienst. Daar kregen ze het ook niet echt duidelijk, maar ik zie wel dat ze gistermiddag aan hebben gegeven dat de storing nu verholpen zou moeten zijn. Ervaar jij dat ook zo? Of heb je nog steeds problemen? Hoor het graag!


Beste Maja,
Dank voor je reactie. Inmiddels is de storing vanaf medio maandag middag 1-7 weer verholpen.

Ter info:


Ah kijk aan, heel fijn dat de storing verholpen is, ook al staat hij nog wel op de storingspagina 🤔


Reageer