Skip to main content

Goedemorgen KPN forum, 

 

Maandag heeft KPN netjes een bericht gestuurd dat er een update voor mijn modem uitvoert/uitgevoerd wordt, helemaal prima natuurlijk. Echter is het elke keer zo dat wanneer dit soort dingen gebeuren of wanneer er onderhoud heeft plaats gevonden ik dagen tot weken er last van ervaar. Ik ben geen expert met deze apparatuur, elke keer als ik sinds maandag wissel van de tv, naar de pc naar de ps5 of andere apparaten heb ik weer geen verbinding al had ik het een dag geleden bijvoorbeeld wel en moet ik elke keer de stekker van de modem en de ethernet eruit trekken om het weer werkende te krijgen, dit is gewoon vermoeiend om dit meerdere keren per dag te moeten doen. Destijds de tool geprobeerd te gebruiken maar de hele site en app lagen ook plat en ik breng zoveel bezoekjes aan mijn meterkast dat ik het ondertussen een beetje zat begin te worden dat als ik van apparaat wissel ik weer moet resetten. Het zou toch niet zoveel last moeten veroorzaken? 

 

Met vriendelijke groet, 

Ha @Chelsjefiederelsje, welkom! Wat bedoel jij precies met ‘als ik van apparaat wissel'? Wanneer je deze gaat gebruiken? Of wissel je dan ook van kabels o.i.d.? Heb jij deze apparaten allemaal bekabeld hangen aan je modem? Heel vervelend dat je dit steeds moet doen!