Skip to main content

Goedenavond,

Vorige week viel op dinsdagavond rond 22:00 uur het internet uit. Weg alles, geen tv, geen internet, geen telefoon. De volgende dag gebeld met de helpdesk. Die zouden een monteur sturen de dag erna. Een dag zonder gezeten. De volgende dag belde de monteur, er was iets mis in de centrale. Hij had het opgelost. Er was weer internet. Vreemd, nu..precies een week later, dezelfde tijd knalt het internet er weer uit. Direct met de helpdesk gebeld. Die. zag weer een fout in de centrale. Er komt weer een monteur, nu twee dagen later. Weer geen internet. Kan KPN (XS4ALL) dit niet even goed oplossen? Ik ben het zat.

Het is wel heel bijzonder dat precies een week later hetzelfde probleem opnieuw voordoet, @Dutchie58! Ik begrijp dat er al een monteur langs komt om dit op te lossen. Hopelijk is dit een permanente oplossing en zit je niet volgende week dinsdag weer zonder internet.


Beste Denise, dank voor je reactie. Uiteindelijk is een monteur gekomen. Die heeft de boel hier in huis gecheckt en liet allerlei spullen/kabels liggen. Hij ging even naar de centrale in de buurt en zou mij bellen. Ik moest dan een kabel aansluiten. Dat gedaan. Hij bleef nog een tijdje weg en toen heeft hij nog wat gerommeld bij de aansluiting in de muur. Hij vertelde dat alles nu opgelost zou moeten zijn. Ik had weer internet, televisie en telefoon. In de hoop dat nu echt alles opgelost is……….

 

Groet Dutchie58


Dat hoop ik ook voor je!

Als dit nou niet het geval is, bel dan gerust opnieuw met 0800 0402. Dan zoeken we samen naar een oplossing.


Reageer