Skip to main content

en jullie zijn experts?

  • December 30, 2020
  • 4 reacties
  • 119 keer bekeken

echtjohprutsers
Nieuwkomer

hallo,mijn moeder is van online overgestap box 12 / int tv ,kpn zou alles regelen opzegging,actievatie....twee weken verder nog niks terwijl ik elke keer hoor hij is actief hoor...kpn activatie beindigt die van online....dus niet...ik weet genoeg van it dus heb alles geprobeerd...gisteren 1.5 met de helpdesk zij hebben doorgemeten en wisten het ook niet...dus online router terug en poef internet/tv was terug...betekent dat die activatie en online deactivatie totaal niet werkt....morgen een monteur,mar 1 ding....als er ook maar iets aan kosten wordt gevraagd dan wordt dat echt akelig...dat mensje komt jullie geld brengen en krijgt loze beloften,apparatuur die weigerd maar geen int of tv,wel dubbele rekeningen....ik....na wat ik nu heb gelezen en respectloos na 15 min wachtenper gesprek,zijn kpn e.d een no go voor mij...ga morgen ook echt eisen dat het werkt....en geen extra kosten zo niet? dan weet ik de media wel te vinden nlk....dus...neem het seieus,mij lul je niet omver nlkive got theknowledge and the brains.....dus...regel het...grtz jan

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • December 30, 2020

Gelukkig ben jij een IT expert dus onder jouw deskundige leiding krijgt de monteur het ongetwijfeld, geheel gratis vanzelfsprekend, binnen no time aan het werk dus kom je niet in de landelijke media met je akeligheden.

 

Overigens is 15 minuten wachttijd wel een enorm onrecht wat je aangedaan is en ik zou, met alle kennis en hersens die je claimt te hebben (je poogt zelfs, tevergeefs, een Engels zinnetje te schrijven) en hiervoor zou ik zeer zeker een schadevergoeding vragen want uiteraard is dit iets wat niet hoort!

 

 

 

 

 

 

 


JuanNegro
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • January 5, 2021

hallo,mijn moeder is van online overgestap box 12 / int tv ,kpn zou alles regelen opzegging,actievatie....twee weken verder nog niks terwijl ik elke keer hoor hij is actief hoor...kpn activatie beindigt die van online....dus niet...ik weet genoeg van it dus heb alles geprobeerd...gisteren 1.5 met de helpdesk zij hebben doorgemeten en wisten het ook niet...dus online router terug en poef internet/tv was terug...betekent dat die activatie en online deactivatie totaal niet werkt....morgen een monteur,mar 1 ding....als er ook maar iets aan kosten wordt gevraagd dan wordt dat echt akelig...dat mensje komt jullie geld brengen en krijgt loze beloften,apparatuur die weigerd maar geen int of tv,wel dubbele rekeningen....ik....na wat ik nu heb gelezen en respectloos na 15 min wachtenper gesprek,zijn kpn e.d een no go voor mij...ga morgen ook echt eisen dat het werkt....en geen extra kosten zo niet? dan weet ik de media wel te vinden nlk....dus...neem het seieus,mij lul je niet omver nlkive got theknowledge and the brains.....dus...regel het...grtz jan

Wauw…..


Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • January 6, 2021

Welkom op het forum @echtjohprutsers. Om dit zo goed mogelijk op te kunnen pakken zou ik je willen vragen je profiel in te vullen zodat ik zo snel mogelijk voor je aan het werk kan. 


13ramon13
Topper
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • January 6, 2021