Skip to main content

We zijn een paar maanden geleden van Ziggo naar KPN gegaan. Eerst gewoon via de "kabel". Heel erg slecht qua verbinding en wifi. Nu een aantal weken via glasvezel. In eerste instantie heel enthousiast over de snelheid. Super verbinding en wifi snelheid. We hebben niks veranderd, maar sinds een paar dagen drama. Slechte internet verbinding en wifi valt continue weg. Geen storingen in de buurt volgens KPN en steeds modem resetten helpt ook niks. Mobiele telefoon ook van KPN, maar is ook qua verbinding momenteel drama. Misschien toch maar weer terug naar Ziggo.....

Hier hetzelfde. Kom ook van Ziggo af. Nooit een probleem. Mijn man wilde dit eens proberen vanwege een aanbieding. Nu gewoon heel slecht internet, ondanks de “superbooster”.

 


Hoi @R Dreves . Wat vervelend dat het niet werkt zoals verwacht.  met glasvezel zou je prima snelheden moeten kunnen halen.

Heb je onze kennisbank al doorgenomen?  Ik zou, als ik jou was, eerst willen weten of de bekabelde snelheid klopt. Dan weet je gelijk zeker of er voldoende signaal binnenkomt.  Je kunt dan het beste een snelheids test doen op een bekabeld aangesloten pc of laptop. Als dat verder klopt kun verder met een van de vele kennisbank artikelen om je wifi te verbeteren.

https://community.kpn.com/kennisbank-wifi-en-wifi-versterkers-134

 

 

@Bernietje voor jou geldt min of meer hetzelfde. Mocht het nou niet lukken met de stappen die ik hier heb aangegeven kun jij het beste een eigen topic aanmaken zodat de analyses niet door elkaar gaan lopen. 


Reageer