Skip to main content

Enquête van de KPN Community geeft foutmelding met AdGuard actief

• May 31, 2025
  • 2 reacties
  • 28 keer bekeken

Ik kreeg een berichtje om middels thumbs up/down aan te geven wat ik van een community-antwoord vond.

‘Thumbs up’ aangeklikt.
Kreeg echter een foutmelding:  “Kan het IP-adres van de server van kpn.mopinion.com niet vinden.”
“ERR_NAME_NOT_RESOLVED”. 

Nog geens geprobeerd, nog eens, refresh pagina, adblocker (AdGuard) in 1e instantie uitgezet voor de KPN pagina's, refresh pagina, nog steeds foutmelding. Dat werd 'm dus niet.

AdGuard in de settings volledig uitgezet (Protection disabled).

Toen ging het wel goed.
In mijn geval bleek dat AdGuard de ‘cookies pop-up’ onderdrukte en op de een of andere manier kwam de rest daardoor ook niet meer door. Na bovenstaande ‘disable’ kwam de cookies pop-up wél door.
Die weigeren/accepteren, daarná kwam de kpn.mopinion.com site door.

Het is maar een tip, misschien geldt dit ook voor andere sites.
Velen gebruiken een of andere ad blocker browser extensie.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • May 31, 2025

Ik kreeg een berichtje om middels thumbs up/down aan te geven wat ik van een community-antwoord vond.

Ik heb geen probleem dit te doen met AdGuard aan.

‘Thumbs up’ aangeklikt.
Kreeg echter een foutmelding:  “Kan het IP-adres van de server van kpn.mopinion.com niet vinden.”
“ERR_NAME_NOT_RESOLVED”. 

Deze is geblokkeerd in Tracking Protection filter van Adguard

https://raw.githubusercontent.com/AdguardTeam/FiltersRegistry/master/filters/filter_3_Spyware/filter.txt

mopinion.com^$third-party

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Bedankt voor het melden, ​@mw1950! We nemen dit mee.