Skip to main content

Twee Super wifi punten gekregen als welkoms cadeua.

ALLEEN.

IN mijn modem zit 1 poort voor mijn tv . 1 poort voor tv 2 . 1 poort voor pc . En dan 1 poort voor mijn eufy deurbel met 2 camera's.  

Dus waar sluit ik nu de super wifi punten op aan . Als ik boven geen telefoon aansluiting zit .

M.v.g.

Rein 02

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

Hallo @Rein02 

Dan heb je een switch nodig zoals bijvoorbeeld deze Netgear GS105E in de KPN webshop.
Daarmee krijg je 3 poorten extra tot je beschikking.


U zou dan het aantal poorten uit kunnen breiden door een switch aan te schaffen.  Dit is een goeie.https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/?pageCount=1&pos=2561


Dus een cadeau krijgen, om extra kosten te maken. 

Bovendien als ik een abonnement afsluit met 2 tv's . Dan miet men in de winkel weten , dat er te weinig poorten zijn op je modem .

En daar mogen ze je best op wijzen. 


Dus een cadeau krijgen, om extra kosten te maken. 

Bovendien als ik een abonnement afsluit met 2 tv's . Dan miet men in de winkel weten , dat er te weinig poorten zijn op je modem .

En daar mogen ze je best op wijzen. 

 

KPN hoeft er niet van uit te gaan dat je ook een PC en een Eufy aansluit toch? Met 2 ontvangers  heb je dus nog poorten over voor de wifipunten. Maar omdat dit natuurlijk wel vaak voorkomt (en bekabeld de beste manier is om iets aan te sluiten) bieden ze in de webshop een switch aan. Mocht je die te duur vinden dan heb je altijd Martplaats nog. Gewoon zoeken op GS105E. Daar vindt je ze meestal voor de helft. Ik ben het wel met je eens dat ze het in de winkel kunnen bespreken. Commercieel gezien zeker, omdat ze dan wellicht een switch aan je kunnen verkopen.