Skip to main content

Omdat mijn internet steeds weg valt gebeld met de klantenservice. Op afstand is het probleem niet op te lossen dus een spoed melding gemaakt voor een KPN monteur. Vandaag zou ik gebeld en/of gemaild worden maar tot op heden nog geen bericht. Zou graag zsm iets horen zodat ik weer kan beschikken over een stabiele internet verbinding.

Graag een oplossing, bedankt alvast

Het KPN Forum is een plek waar een hoop klanten elkaar proberen te helpen. Als je iets met spoed nodig hebt is dit misschien niet de juiste plek. 
wil je toch dat jouw vraag door een van de moderatoren op het forum wordt beantwoord? Vul dan even je forumprofiel aan met uw gegevens. Moderatoren reageren meestal binnen 1 a 2 dagen.

 

Waar we op het forum wel heel goed in zijn is elkaar helpen, je geeft aan dat je internet vaak weg valt, is dit enkel WiFi? Of ook tv en bedraad internet? 
Wat heb je zoal aangesloten staan en is er onlangs iets in uw thuisnetwerk veranderd? 


Hoi @Voipo en welkom hier :)

Wat is op dit moment de stand van zaken? Verder zie dat ons gewaardeerd forumlid @Ik_Hussel al hele goede vragen stelt! Mocht het probleem nog steeds bestaan dan zien we je bevindingen graag tegemoet zodat we vanuit daar verder kunnen kijken. 


Inmiddels al teruggekoppeld dat het probleem is verholpen, was iets fout gegaan in eerste aanleg. Bedankt voor je reactie


Inmiddels al teruggekoppeld dat het probleem is verholpen, was iets fout gegaan in eerste aanleg. Bedankt voor je reactie

Fijn om te horen en bedankt ook voor het terugkoppelen @Voipo :)

Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graag! Voor nu wil ik je nog een mooie zonnige zondag toewensen.