Vandaag 2x kpn gebeld en met ruzie opgehangen.
Zelfde hier slecht internet, 0,2 mbps download en 0,08 upload…….Bekabeld. En dat heb ik dan een tijdje.
En dit gebeurd regelmatig. Al maanden bezig op het op te lossen. Alles vernieuwd. Kabels, pluggen, modem, glasvezelmodem en splitters. De verbinding is soms zo slecht dat zelfs tv plat gaat.
Het gaat weken goed en dan alles weer plat. Opnieuw starten helpt soms niet altijd.
Normaal gaat het goed rond de 80 a 90 mbps. En ik ga er vanuit dat als de kabels of wat dan ook slecht zijn ik altijd slechte verbinding heb. Maar dat is niet zo.
Net weer getest. En zie de snelheid gewoon zakken van 80 naar 7 mbps download. En ga er vanuit dat als iets niet goed is alle 2 slecht zijn.
En als ik bel testen ze de verbinding en modem meer alles is goed. Dat klopt ik heb internet maar geen snelheid????? Een verbinding is wat anders als snelheid, Maar dat kan ik ze niet aan verstand helpen.
Ik ben nu zo ver om alles weg te halen. En ik zit al jaren bij kpn met alles. En ik heb een kleinzakelijk contract. Moet dus verholpen worden. Tja????? Ben er zo klaar mee.
Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt