Skip to main content

Ik kan geen gebruik maken van mijn espn pakket, er zijn werkzaamheden van 2 dagen vermeld maar die zijn voorbij en nog steeds niks? Help

Hallo @Packmans! Door de drukte kom ik er nu pas aan toe om te reageren op jouw bericht: excuses voor de late reactie. Wat is er precies aan de hand: lukt het niet om dit zenderpakket te activeren of is het activeren al wel gelukt maar zijn de zenders nog niet zichtbaar? Als het laatste aan de hand is, wil ik je aanraden om de TV ontvanger minimaal 20 seconden stroomloos te maken en te controleren of de zenders verborgen ingesteld staan.

Laat het weten als je nog hulp nodig hebt! Dat mag hier, in dit topic, of door te bellen of te chatten met ons. 

We zijn telefonisch bereikbaar via 0800 0402, 7 dagen per week bereikbaar tussen 8 en 22 uur.

Voor onze chat gelden dezelfde openingstijden.

  • Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’
  • en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'.
  • Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

 


Sinds vorige week vrijdag heb ik geen espn meer. Ongevraagd hebben medewerkers van jullie het mijn gratis kpn voordeel alles in één  espn pakket omgezet naar het pluspakket met de mededeling werk in uitvoering kan 2 dagen duren dus ik wacht netjes mijn super zondag gaat voorbij zonder voetbal. Ik probeer na te vragen wat er aan de hand is zonder resultaat krijg ik op vrijdag een bericht of ik tevreden ben met de door (mij zgn aangevraagde) wijzigingen. Nee dus maar nu begrijp ik het en heb ik het zelf weer omgezet omdat het nu uiteindelijk kon. Want na het vrijgeven kon ik er weer bij. Echt balen dus 8 dagen zonder espn gezeten. Erg gefrustreerd ben ik .


Ik kan mij goed voorstellen dat dit een bak frustratie oplevert… Ik wil graag met je meekijken: checken of ik kan nagaan waarom dit überhaupt ongevraagd gedaan is. Wil jij je forumprofiel aanvullen met jouw gegevens? Graag jouw postcode + huisnummer, klantnummer en geboortedatum en een seintje hier, zodat ik weet dat ik je gegevens erbij kan pakken! Alvast bedankt!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat meekijken niet meer nodig is. Mocht je nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden!


Heb nu weer espn kan alleen het + pakket nog niet activeren. Ik vind het erg jammer dat ik 7 dagen geen espn gehad in de superzondag nog wel en zo moeilijk contact kon krijgen waarom dit in bewerking was. Dus nog niet helemaal opgelost.


Bedankt voor je reactie, @Packmans. En wat moet er precies nog opgelost worden: het activeren van het Pluspakket?

Wil jij jouw gegevens ook aanvullen in jouw profiel? Alleen dan kan ik je klantgegevens erbij zoeken en je verder helpen! 
 

Ik kan mij goed voorstellen dat dit een bak frustratie oplevert… Ik wil graag met je meekijken: checken of ik kan nagaan waarom dit überhaupt ongevraagd gedaan is. Wil jij je forumprofiel aanvullen met jouw gegevens? Graag jouw postcode + huisnummer, klantnummer en geboortedatum en een seintje hier, zodat ik weet dat ik je gegevens erbij kan pakken! Alvast bedankt!

 

Â