Skip to main content

Ik als gamer wilde gezellig met een paar vrienden samen gamen. maar toen ze probeerde te verbinden met mijn server lukte dat niet. nu wil ik inloggen op mijn experia box v12 om te kijken of er een port open gezet moet worden maar het admin wachtwoord achter op de experia box werkt niet. de monteur heeft hem alleen aangesloten en ging daarna gelijk weg met de mededeling de rest lukt je wel wachtwoord staat achterop. maar nu ik dus wilde inloggen, blijf ik “Wrong login information“ krijgen en kan dus niet inloggen.

ik heb deze oplossingen al geprobeerd:

door meerdere mensen laten controleren, maar ook dat mocht niet baten.

daarna de modem gereset (tot 15 geteld voor de zekerheid) het hielp niet.

via online naar fabrieksinstellingen terug gezet. ook dat hielp niet.

het oude wachtwoord van mijn vorige modem geprobeerd, werkte al net zo min.

de QR code gescant en het wachtwoord gekopiert, werkte helaas ook niet.

het leeg laten van het wachtwoord als laatste optie werkte ook niet.

 

nu ben ik gaan kijken bij mijn profiel op de kpn pagina, daar kunnen ze geen verbinding maken met mijn modem. weet niet of dit hoort of niet?

de lampjes branden allemaal dus neem aan dat die dan wel aanstaat.

ik zit nu geheel zonder opties om nog te proberen lijkt me.

Heb je verder wel internet dan op je eigen apparaten en doet bijv. de telefoon of de TV ontvanger van ons het wel?

Ter info: Op de afbeelding is persoonlijke informatie van je te zien.


ik heb internet via mijn pc, mobiel, nintendo switch en mijn andere consoles.


Heb je geprobeerd het wachtwoord veld leeg te laten en dan in te loggen?

Edit: Ah nee V12 heeft een eigen admin wachtwoord wat achter op de stikker staat dus niet het WiFi maar Admin wachtwoord meestal allemaal cijfers en symbolen.


Heb je geprobeerd het wachtwoord veld leeg te laten en dan in te loggen?

Bij de KPN Box 12 ?? Die heeft een initieel Admin password op het etiket. Helaas onnodig complex met die speciale karakters er in…


in eerste bericht staan de dingen die ik al heb geprobeerd maar hier nog een keer:

 

ik heb deze oplossingen al geprobeerd:

door meerdere mensen laten controleren, maar ook dat mocht niet baten.

daarna de modem gereset (tot 15 geteld voor de zekerheid) het hielp niet.

via online naar fabrieksinstellingen terug gezet. ook dat hielp niet.

het oude wachtwoord van mijn vorige modem geprobeerd, werkte al net zo min.

de QR code gescant en het wachtwoord gekopiert, werkte helaas ook niet.

het leeg laten van het wachtwoord als laatste optie werkte ook niet.


Staat niet bij dat je de admin wachtwoord hebt gebruikt.

 


sorry, inderdaad niet erbij gezet, maar wel geprobeerd. zal het gelijk aanpassen


Het is wel erg raar dat zelfs met een reset je niet meer je modem in kan. Misschien even handig om alle kabels eruit te halen behalve het stroom dan. Dan te resetten. Wachten tot het internet lampje knippert en dan je kabels er weer in te doen. Verder als dat niet helpt zou ik kijken of je nog ergens een ander modem hebt of hem te laten vervangen. Maar het klinkt ook alsof je een kruising hebt op een of andere manier.. de beste optie zou zijn om hier even voor te bellen dan kunnen ze actie ondernemen.


zojuist geprobeerd, en alsnog dezelfde foutmelding “ Wrong login information“

 

ik heb mijn oude modem die ik nog niet heb opgestuurd (waar we in het flat juist vanaf moesten omdat we allemaal glasvezel hebben gekregen) nog liggen. is die dan nog te gebruiken?


Ik zou zeggen probeer het mocht het werken geef dan even aan dat je modem het niet meer doet via 0800-0402. Of misschien kan een moderator van dit forum je verder helpen morgen


zojuist geprobeerd, en alsnog dezelfde foutmelding “ Wrong login information“

 

ik heb mijn oude modem die ik nog niet heb opgestuurd (waar we in het flat juist vanaf moesten omdat we allemaal glasvezel hebben gekregen) nog liggen. is die dan nog te gebruiken?

Kun je een foto plaatsen van het Admin password? WiFi naam en wachtwoord wegpoetsen, ook de qr code. Uit hoeveel tekens bestaat het wachtwoord? 


Ik heb het op kunnen lossen. heel vervelend, maar het laatste teken was een > ook gebruikt om een zin af te sluiten en had dus niet door dat ik die ook nog erbij moest doen.

 

sorry voor het verspillen van jullie tijd.