Skip to main content

Hi, 

 

Is het mogelijk bij KPN dat een V12 online komt maar nog geen internet doorgeeft aan aangesloten apparaten dan wel via LAN of WI-FI. 

 

 

Hallo @Martijn van de Wiel ben je actief klant van KPN, al langer of sinds kort?

Heb je de modem van KPN in bruikleen ontvangen ter vervanging van een ouder modem?

 


Ik ben al jaren klant bij KPN maar mijn buren zeggen geen internet te hebben na wijziging van het abonnement voor televisie maar hun modem is online. Zij vroegen of hun zolang mijn internet konden gebruiken maar dat heb ik geweigerd omdat hun modem online is. Vandaar dat ik het navraag. 


Hallo @Martijn van de Wiel heel verstandig dat je je verbinding niet deelt met de buren, want je blijft wel eindverantwoordelijk hetgeen er over jouw verbinding gebeurt.

De buren kunnen toch zelf even met KPN bellen via 0800 0402 of zijn het bejaarden die dat niet (meer) kunnen?

Als ze glasvezel hebben, zouden ze de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom kunnen halen en na herstart de modem een favbrieks-reset geven.

 


Zijn jonge mensen dus die kunnen inderdaad zelf bellen! Heb inderdaad ook aangegeven dat ze de klantenservice maar moeten bellen en het maar bij KPN moeten navragen. 

Thanks voor de reactie! 


Zijn jonge mensen dus die kunnen inderdaad zelf bellen! Heb inderdaad ook aangegeven dat ze de klantenservice maar moeten bellen en het maar bij KPN moeten navragen. 

Thanks voor de reactie! 

Graag gedaan @Martijn van de Wiel