Skip to main content
Antwoord

Experia Box hapert al een tijd en reset helpt niet

• March 9, 2025
  • 2 reacties
  • 11 keer bekeken

De experia box happert al een hele tijd al zeker 4 reset

Ā 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Modem happert. Welkom op de community!Ā Vervelend dat je Experia Box blijft haperen, ondanks de stappen die je al hebt ondernomen.Ā Kun je aangeven of de haperingen optreden via een bekabelde verbinding, wifi of beide? Als het om wifi gaat, kan het helpen om je wifi-kanaal te optimaliseren. Meer informatie hierover vind je in het topic hieronder.

Heb je ook al geprobeerd het glasvezelkastje voor minimaal twee minuten van de stroom te halen? Dit kan soms het probleem verhelpen. Mocht de verbinding daarna nog steeds wegvallen, dan raad ik aan om een terugbelafspraak te maken met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen jouw verbinding dan doormeten en samen met jou naar een passende oplossing zoeken.

Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 9, 2025

Alles al gedaan stroom eraf gedaan laten resetten maar blijft haperen .dus de glasvezel werktĀ  volgens mij niet goed .maar wel betalenĀ 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 11, 2025

Hoi ​@Modem happert. Welkom op de community!Ā Vervelend dat je Experia Box blijft haperen, ondanks de stappen die je al hebt ondernomen.Ā Kun je aangeven of de haperingen optreden via een bekabelde verbinding, wifi of beide? Als het om wifi gaat, kan het helpen om je wifi-kanaal te optimaliseren. Meer informatie hierover vind je in het topic hieronder.

Heb je ook al geprobeerd het glasvezelkastje voor minimaal twee minuten van de stroom te halen? Dit kan soms het probleem verhelpen. Mocht de verbinding daarna nog steeds wegvallen, dan raad ik aan om een terugbelafspraak te maken met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen jouw verbinding dan doormeten en samen met jou naar een passende oplossing zoeken.

Ā