Skip to main content

 

Ik heb exact hetzelfde probleem, experia V8 is erg instabiel, WiFi en ITV vallen daardoor bijna dagelijks uit, heel frustrerend. Enige remedie is experia stekker eruit en alles opnieuw opstarten. Is het mogelijk om hier ook eens naar te kijken? 

 

*Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt. 

Voer allereerst eens de reset goed uit d.m.v. het resetgaatje achterop 10 sec in te drukken met b.v. een paperclip en de stroom eraf halen is namelijk niet een goede reset


Welkom bij ons op het forum @WWFTC, goed dat je dit aangeeft. Het is niet de bedoeling dat je de apparaten regelmatig moet herstarten natuurlijk! Heeft de reset die jimny voorstelde geholpen? Is het daarbij beter geworden?

Als dat geen verbetering heeft gegeven kan je jouw forumprofiel ook volledig invullen, dan kan ik met je meekijken.


Beste @Jasper, dank voor je bericht. Ik heb mij profiel geupdate.

De reset lijkt iets geholpen te hebben voor stabiliteit van internet, ik krijg minder vaak vastlopers lijkt het. Alleen is daarvoor een ander probleem in de plaats getreden waarbij TV kijken steeds stilvalt (bufferen?).


Bedankt voor de gegevens @WWFTC. Zo te zien is er na onze eerdere berichten ook nog een wijziging actief geworden met een andere snelheid, die kan al meehelpen, Voor de zekerheid wil ik de V8 ook vervangen voor een nieuwer type, ik heb dat voor je in gang gezet en de details staan in een privébericht dat ik net naar je heb gestuurd.