Skip to main content

Beste KPN,

 

Mijn experiabox heb ik al heel lang u weet vast hoe lang.

 

Wordt die ooit vervangen voor een nieuwere uitvoering ?

 

Alvast dank voor het antwoord,

 

Groet van Ellie de Ridder 

De Experiabox v7 of ouder word vervangen. Verder word een Experiabox normaliter alleen vervangen als deze kapot is. Welke heeft u?


oe weet ik welke experiabox ik heb ?

 


@petronellamaria 

Dat staat in ieder geval op een informatie etiket aan de achter- of onderzijde van de Experia Box en als het goed is ook in grote letters op de voorkant.


Goedenavond @petronellamaria, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dat hangt er vanaf wat oud is :wink:  Zoals hierboven aangegeven, de V7 of ouder kunnen we voor je omruilen! Vanaf de V8 zijn het goede Experia Boxen. Je kan ook even op onze website kijken welke jij thuis hebt staan. Hier kan je jouw apparatuur controleren en eventueel laten omruilen (werkt niet voor de nieuwere Experia Boxen).

Ik hoor graag of ik je hier nog bij kan helpen!


opgezocht ik heb de ZXV10 zal dus wel goed zijn

 

dank


Hallo @petronellamaria . de ZXV10 H220N is de Experia Box v7. Deze komt dus in aanmerking voor omruilen. Met regelmatig voorkomende klachten zoals “wordt erg warm”, “kast verkleurt geel/bruin”, “geeft hoog piepgeluid” en “wifi slecht/valt uit” is dat sterk aan te raden.


opgezocht ik heb de ZXV10 zal dus wel goed zijn

Je bedoelt waarschijnlijk de ZTE H220N ofwel de V7.

Let op, de ZTE ZXV10 is niet de V10 maar de V7 en die is toch echt op pensioengerechtigde leeftijd gekomen.


Er staat echt ZXV 10

Is dat de V7 en hoe gaat dat vernieuwen ?


Hallo @petronellamaria

Zoals KPN moderator Susan hierboven al zegt, kan je op de KPN website klik hier  jouw apparatuur controleren en eventueel laten omruilen (werkt niet voor de nieuwere Experia Boxen).

Als dat niet lukt, zet dan jouw persoonlijke gegevens in je forumprofiel (alleen zichtbaar voor KPN) en dan zal @Susan_ het omruilen graag voor je regelen.


Lukte niet--persoonlijke gegevens zijn goed

 

dank


Hi @petronellamaria, daar ben ik weer :wink:  Een V7 kan je inderdaad omruilen. Echter moet hij nog wel aangesloten zitten, wil ik hem voor je omruilen. Ik krijg op dit moment geen verbinding met je netwerk om dit te meten,  dus ik kan hem op het moment ook niet omruilen. Zou je hier even over willen bellen met 0800-0402 wanneer dit je schikt? Ik zal een notitie bij je gegevens maken hiervoor, zodat zij hem direct kunnen omruilen als je belt.


Reageer