Skip to main content

Ik heb sinds enige tijd pairbonded internet 200mbit. Prima had hiervoor een v10A was 100mbit met WiFi Experia werkte  perfect haal de Max snelheid stabiel, nu dat in v10 modem heb in WiFi gehalveerd als wifi Experia gebruik en zonder (dus alleen v10 modem) dan haal ik wel max 200 mbit en Experia boxen niet.

modem reset ,Experia reset, wifi manager werkt niet wie weet wat er aan de hand is

Zet alstublieft eens punten en hoofdletters in uw verhaal. Dit is zo toch niet te lezen joh...


Hoi @MachielAtsma, als ik het goed begrijp is jouw verbinding 200 Mbit/s als je alleen de Experia Box V10 gebruikt, maar zodra de Experia Wifi's aangesloten zijn haal je dat niet meer? Je zegt dat je de apparaten ook al had gereset, heb je de Experia Wifi's daarbij ook helemaal opnieuw, alsof ze nieuw zijn, geïnstalleerd?


@Jasper Klopt alles gereset ja meerdere malen ook naar de fabrieksinstellingen. Had hier voor er nooit last van. Sinds dat v10 heb moet dat modem wel hebben voor pairboded. Ben van 100 naar 200 gegaan. Als WiFi Experia los haal alleen v10 modem daar WiFi van gebruik dan kaal ik wel de maximale lijn 200 mbit ook met WiFi. Als Experia WiFi dan kook steeds uit tot 140 mit en upload word ook gehalveerd. Zou kunnen dat mijn Experia WiFi verouderd zijn,? Ooit in verleden heeft monteur hier gemeten op verstoringen maar dat is niet ven toepassing idee is omdat WiFi op v10 uit word gezet en op v10 a niet word als mesh gebruikt 


Op de V10 wordt de Wifi inderdaad uitgezet, de Experia Wifi's nemen dat bij dat type modem helemaal over. Doordat je pairbonding hebt is dat het enige type modem dat gebruikt kan worden. Bij het resetten van de Experia Wifi, had je ze daarbij ook helemaal losgelaten en daarna weer opnieuw aangesloten? Of alleen gereset en aangesloten gelaten?


Jaa heb het op nieuw geïnstalleerd volgend de app maar zonder resultaat 


Het kan zijn dat je een instelling in de Experia Wifi anders moet instellen. Heb je daar al eens handmatig ingelogd en de instellingen nagekeken en aangepast?