Skip to main content

Het Port Forwarden was in het begin een beetje uitzoeken maar op zich niet moeilijk ( nu helemaal niet meer) Alleen is er een probleem als de stroom uitvalt of bij een reset. De gegevens zijn niet opgeslagen in de Experia Box V10 na de update Het begint al bij het inloggen, allereerst moet ik inloggen met het standaard wachtwoord terwijl ik die veranderd en opgeslagen heb. Maar ook alle poorten die ik ge forward heb (kleine 20 regels) zijn niet opgeslagen…

Dus ik moet iedere keer alles opnieuw invullen en daar ben je best even mee bezig, voor de update had ik hier geen last van en werd alles gewoon onthouden…

Meer mensen hier last van en is hier een oplossing voor?? Heel lastig zo😥

Hoi ​@Ron Ws, dat is inderdaad niet handig. Zeker als je meerdere instellingen hebt en die na een herstart kwijt raakt is dat frustrerend. Had je jouw V10 ook een volledige reset gegeven zoals hier wordt beschreven:

Ik heb eerder een situatie gezien waar het daarna wel opgeslagen blijft, dus dat kan de moeite zijn om te proberen.

Jasper, ik had dat al eens gedaan maar nu nog maar een keer terug gezet naar fabrieksinstelling Maar zoals ik al verwachte heeft dit niet het gewenste resultaat... Voor een "kleine" reset met de knop voorop is het geen probleem, dan onthoud hij wel instellingen Ik heb hier nog wel eens stroomuitval en dan zou het wel handig zijn dat ik niet alles opnieuw hoef in te stellen, zoals nu... Ik hoop dat jullie daar snel voor met een oplossing komen!! Nu maar weer alles opnieuw invoeren 🤨😪

Dat is jammer inderdaad, in plaats van een oplossing heb ik je extra werk gegeven. Dat was niet mijn bedoeling 😅 We nemen het mee naar de ontwikkelaars van de software, zodat zij het ook kunnen bekijken.

Reageer