Skip to main content

Ik bezit een bankstel met Aladin CosyControl. Met de Aladin ----- app kan de leuning etc ingesteld worden.

Ik wil de Aladin CosyControl-app opnieuw installeren, dit nadat de app niet meer werkte.

Echter ik loop tegen het volgende probleem aan:

De app vraagt om via de WPS knop te installeren.

WPS knop ingedrukt, signaal lampje op het modem knippert oranje en gaat vervolgens op groen.

De app doorloopt vervolgens het installatie programma, maar kan op het eind van het programma niet installeren.

Ligt het probleem nu aan het modem of aan de app?

Hoe kan ik controleren of het modem goed functioneert?

Weet iemand oplossing?

Met groet

Adri Meijer

 

Hoi Adri, 

Welkom op het KPN Forum! Het is mogelijk om andere apparaten via de WPS functie van de Experiabox te koppelen. Druk hiervoor 2 tot 3 seconden op de WPS knop op je Experiabox, totdat het lampje Wireless aan de voorkant gaat knipperen. Het knipperen van het lampje is de bevestiging dat de WPS functie van je Experiabox succesvol geactiveerd is. Vanaf nu heb je 2 minuten de tijd om een ander apparaat aan te sluiten. 

Mocht het via de WPS functie niet lukken om het apparaat te verbinden, dan kan je in de instructie/handleiding van het betreffende apparaat kijken of/hoe je dit apparaat handmatig kan verbinden. Zelf ben ik niet bekend met bankstellen met Aladin CosyControl functie, vanuit KPN kan ik je hierbij helaas geen actieve ondersteuning bieden. Succes in ieder geval! 


Reageer