Skip to main content

Geachte,

 

Ben sinds jaar en dag een bezitter van de KPN Experiabox V8.

Deze vertoont de laatste tijd veel kuren (uitvallen, geen wifi, moet hem regelmatig resetten etc) en ik ben eigenlijk nooit echt tevreden geweest over de snelheid en het bereik van de wifi.

Op 30 maart ga ik verhuizen, en ik heb reeds ook de monteur ingepland voor die datum (van 08.00 - 10.00 uur) en ik zou graag mijn Experiabox willen omruilen voor het nieuwste type. Via de verhuisservice kon dit niet (best wel bijzonder), maar wat kunnen jullie voor me betekenen?

Graag jullie reactie.

 

Bij voorbaat dank!

 

Mvg.

Marvin

 

@OmeFred Hoi Marvin, als de verbinding geregeld wegvalt en je het modem steeds moet resetten, snap ik dat je wilt weten wat de mogelijkheden voor een nieuw modem zijn. Ik begrijp dat je al contact met de klantenservice hebt gehad. Ik help je graag verder.

Goed om te lezen dat de monteur al ingepland staat. Het modem omruilen gebeurt niet standaard bij een verhuizing. Je neemt je apparatuur mee naar je nieuwe adres tijdens de verhuizing, en kan het daar gewoon weer gebruiken. Dat zal de reden zijn voor het antwoord dat je gekregen hebt. Als je problemen met de verbinding hebt, snap ik dat dat gek klinkt, want dan zit het natuurlijk ietsje anders.

Ik heb je verbinding nagekeken met de gegevens in je profiel. De verbinding ziet er goed uit en verbreekt bijna niet, zie ik in de meting die terug komt. Het modem lijkt daarom gewoon goed te werken. Ik raad je daarom aan om het bezoek van de monteur op je nieuwe adres even af te wachten. De monteur zorgt ervoor dat je verbinding aangesloten wordt en dat alles goed werkt. Mocht het modem het dan toch niet goed doen, dan kan hij zorgen dat je een nieuwe krijgt, die heeft hij standaard bij zich :slight_smile: Wat je intussen ook kan doen, is onze handige WiFi manager doorlopen. Deze helpt je om de WiFi verbinding zo optimaal mogelijk in te stellen, zodat de draadloze verbinding verbeterd wordt.

Laat je weten of dat helpt? Ik hoor ook graag van je als je vragen hebt!