Skip to main content

Ik wil graag mijn oude experia box v8 omruilen voor v10 .

Hoe kan dat geregeld worden ? want die experia v8 box valt steeds uit.

 

Welkom bij ons op het forum @kimara. Wat valt er precies uit aan jouw V8? Is dat bijvoorbeeld de Wifi, de bedrade verbinding, tv, alles of iets anders? En wat gebeurt er als het uitvalt met de lampjes op het modem? Veranderd daar iets aan de lampjes op dat moment, of blijven die gelijk? Het kan ook zijn dat de verbinding tot aan de Experia Box wegvalt, als dat zo is zal een nieuw modem precies hetzelfde doen. Kan je meer vertellen over de situatie?


lampjes gaan uit tv en internet  verbinding ook elke dag wel.


Bedoel je dat de lampjes bij TV en internet die uitgaan op het modem, of dat er lampjes uitgaan en dat TV en internet dan niet meer werken? Of beide?
Wat voor verbinding heb je, is dat glasvezel of koper? En hoe is de Experia Box aangesloten op het aansluitpunt? 


alle lampjes gaan uit  op 1 na en dan start het na een paar minuten weer en die wifi verbinding valt uit en dan start het vanzelf weer op.  ( op die modem)


Als alle lampjes op 1 na wegvallen klinkt het alsof de modem zichzelf herstart inderdaad. Zou je mijn andere vraag ook nog kunnen beantwoorden, over hoe het is aangesloten?

En kan je daarnaast je forumprofiel volledig invullen?


laat maar zitten hoor ik ga bellen na kpn !!  want ik heb geen verstand van die box en al helemaal niet hoe het is aangesloten, het deed het altijd normaal ,opeens de laatste weken dit ! 


Bellen kan ook inderdaad, daar kan je dezelfde vragen verwachten. Het is belangrijk om te weten hoe het precies is aangesloten, zodat we je kunnen helpen. Als we een nieuw modem sturen en jij hebt er niets aan omdat het probleem ergens anders zit ben jij er niet mee geholpen. Als het makkelijker is om uit te leggen kan je ook foto's plaatsen van de aansluiting, dan kunnen we letterlijk met je meekijken.