Skip to main content

Mijn experia box v8 heeft geen wifi meer, elke keer gooit ie het eruit. moet ik de wifi knop weer aanzetten en dan binnen 2 minuten gooit ie er weer uit. Nu heb ik geen wifi meer in huis. Ik heb al geprobeerd de box te resetten maar dit had geen enkel effect. 

Mijn experia box v8 heeft geen wifi meer, elke keer gooit ie het eruit. moet ik de wifi knop weer aanzetten en dan binnen 2 minuten gooit ie er weer uit. Nu heb ik geen wifi meer in huis. Ik heb al geprobeerd de box te resetten maar dit had geen enkel effect. 

Hallo @kimmie9876 , voor een snelle(re) reactie kun je beter even bellen met 0800 0402.

Succes.

 


ga ik doen jan, dank je wel!


Heeft u toevallig ergens in huis een Experia Wi-Fi of Super Wi-Fi kastje in huis staan?
Deze zetten de Wi-Fi uit op de Experiabox V8, omdat die niet met het mesh netwerk kan communiceren.

 

Super Wi-Fi
Experia Wi-Fi

 


Nog van harte welkom hier @kimmie9876!

We hebben verschillende behulpzame gebruikers op ons forum die andere bezoekers graag op weg helpen. Ben je eruit gekomen met de tips hier en heb je contact gehad met de klantenservice? We helpen je hier ook zo snel mogelijk, afhankelijk van hoe druk het is. Soms kan het makkelijker zijn om direct contact te hebben en daarom telefonisch of via chat contact met onze klantenservice op te nemen.

Als je vragen hebt of als we met je mee kunnen denken, laat het gerust weten!