Skip to main content

Goeden avond wij hebben nog de oude v8 modem en het internet is ontzettend traag is er een mogelijkheid dat wij mischien een nieuwe modem kunnen krijgen ?

Welkom bij ons op het forum @MandyO. Je geeft aan dat het internet ontzettend traag is, hoe traag is traag precies? Heb je een speedtest gedaan, wat komt daaruit? Ik ben ook benieuwd of je dit ervaart via een bekabeld aangesloten apparaat of draadloos? Als het draadloos is kan je de Wifi Manager op onze site doen, die helpt om de Wifi zo optimaal mogelijk in te stellen en kan aan het einde andere opties bieden als dat niet lukt.


Welkom bij ons op het forum @MandyO. Je geeft aan dat het internet ontzettend traag is, hoe traag is traag precies? Heb je een speedtest gedaan, wat komt daaruit? Ik ben ook benieuwd of je dit ervaart via een bekabeld aangesloten apparaat of draadloos? Als het draadloos is kan je de Wifi Manager op onze site doen, die helpt om de Wifi zo optimaal mogelijk in te stellen en kan aan het einde andere opties bieden als dat niet lukt.

Beste Japer, 

Ik neem het jou helemaal niet kwalijk, maar als je een beetje naar dit forum kijkt dan zie je dat sommigen mensen probleemloos hun V8 kunnen inwisselen en sommige niet. 

Wat zijn de criteria?:

  1. Je moet hagelblank zijn om daar voor in aanmerking te komen;
  2. Je moet een christelijk geloof aan hangen en niet Joods of Mohamadaans en zeker niet atheist;
  3. Je moet netjes gehuwd zijn volgens de normen zoals golden in de Victoriaanse tijd.
  4. etc, etc die zeer discriminerend zijn. 

Ik hoop dat je dat mijn bovenstaande uiteenzetting begrijpt. Ik kies dit als voorbeeld en neem in geen enkele vorm aan dat dit jouw richtlijnen zijn, ik kan er nog wel 100 anderen bedenken. Ik merk wel, als je maar agresief genoeg bent, dan krijg je een andere experiabox. Maar toch krijg ik een vies gevoel in mijn mond, wat volgens mij helemaal niet de intentie is van het KPN management om dat met dit te veroorzaken. 

Ik heb hier gelezen door mensen, dat er enorme kosten verbonden zijn aan het omwisselen van een 8 jaar oude routEr/modem voor een nieuwere. Nogal een negatieve beschrijving over de inkopers van KPN. Mijn praktijk ervaring met die KPN medewerkers is, dat dit echt een misopvatting is. Dit soort aparatuur kost in de aantallen die KPN koopt waarschijnlijk niet meer dan een pak toiletpapier voor jou en mij. Als het dan niet blijkt te functioneren heeft Mandy in ieder geval het gevoel dat KPN voor die 1000 Euri die een klant normaliter per jaar betaald, geprobeerd heeft haar tevreden te stellen. 

 


Welkom bij ons op het forum @MandyO. Je geeft aan dat het internet ontzettend traag is, hoe traag is traag precies? Heb je een speedtest gedaan, wat komt daaruit? Ik ben ook benieuwd of je dit ervaart via een bekabeld aangesloten apparaat of draadloos? Als het draadloos is kan je de Wifi Manager op onze site doen, die helpt om de Wifi zo optimaal mogelijk in te stellen en kan aan het einde andere opties bieden als dat niet lukt.

Beste jasper ik ben al jaren klant van jullie het lijkt mij de geen rare opmerking dat ik merk in een gezin van 4 pers dat het internet langzaam is met een verouderede modem, mijn vraag is overings heel simpel kan ik gewoon een nieuwe modem krijgen of gaat het hier lastig 

 

mvg mandy


Ik weet niet wat er precies aan de hand is met jouw verbinding @MandyO, daardoor weet ik niet of een nieuw modem de oplossing is of dat er iets heel anders speelt. Met die vragen (en antwoorden) hoop ik daar meer duidelijkheid over te krijgen, zodat we samen verder kunnen kijken. 

 

Kom op Cor, we weten beide dat wat je hier zegt niet klopt. Zullen we het on topic houden en kijken hoe we Mandy kunne helpen?