Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ik heb al een paar keer met KPN gebeld (0800 0402) maar het gaat allemaal erg rommelig. Ik ben al een behoorlijke tijd klant bij KPN, en de apparatuur begint al aardig te rammelen. Ondertussen zijn na veel vijven en zessen mijn tv-ontvangers ingewisseld en zit ik nu wel met twee verschillende ontvangers, waarom kon dat niet in 1x en waarom krijg ik niet gewoon de meest moderne apparatuur ??. Vervolgens zou ook mijn experia-box vervangen worden (ik zit nog te kijken met een ZXV10 H220N ,dit geeft al aan hoelang ik klant ben denk ik). Ik moet vooraf mijn oude apparatuur inleveren terwijl ik niet eens zeker weet welke apparatuur geleverd wordt en of het geleverde überhaupt wel werkt. Ik had bijna mijn modem ingeleverd op een nieuwe tv ontvanger. Handig bij het thuiswerken !!

Ik weet nog steeds niet of ik nu een nieuwe experia-box krijg, al is mij dat wel toegezegd, de oude loopt zo langzamerhand toch echt wel op zijn laatste benen. Hij is geel van kleur ipv wit en de prestaties zijn gewoon slecht (regelmatig signaalverlies) De antwoorden die ik via 0800-0402 krijg geven geen warm gevoel zoals gewoonlijk.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Moby2020 Bij de KPN moderators hier op het forum is er geen twijfel.

Jouw Experia Box v7 (ZXV10 H220N) wordt direct omgewisseld. Dit oude modem is berucht om de vele problemen (wordt te warm, verkleurt geel/bruin, WiFi uitval regelmatig, hoge pieptoon).

Bij de telefonische klantenservice kom je soms helaas (nieuwe?) medewerkers tegen, die hier niet van afweten. Je zou nogmaals kunnen bellen. Anders zal een moderator dit voor jou regelen.


Hoi @Moby2020, welkom op het KPN forum. Heel vervelend dat je geen prettige - rommelige-  ervaring hebt met onze Klantenservice. Momenteel is het, mede door de vele thuiswerkers, erg druk op de klantenservice. Onze wachttijden zijn daarom op sommige momenten hoger dan je van ons gewend bent.  Maar we helpen je uiteraard graag :) 

Ik kan even voor je kijken of er een nieuwe Experiabox al onderweg is. En anders kunnen we alsnog een omruilverzoek voor je indienen. Zou je je forumprofiel willen invullen? Dan kan ik je gegevens inzien en verder helpen :) 


Ondertussen heb ik vandaag een nieuw modem mogen ontvangen en t zaakje werkt gelukkig weer prima.

Ik vindt het echter nog steeds vreemd dat KPN zijn klanten met oude troep laat werken, maar wel iedere maand het volle pond durft te vragen. Het in orde houden van de apparatuur vindt ik een verantwoordelijkheid van de leverancier en niet van de klant. Die betaalt daar fors voor.


Reageer