Skip to main content

@peter-keetfmWaar haal je die wijsheid vandaan? Een reset kan helpen. Maar niet altijd. En de experia boxen en box 12 worden gekoppeld aan abonnement houder.

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, interessante gespreksstof, maar leidt af van de vraag van de topic starterĀ 

Zullen we het fijn on topic houden zodat we het probleem vanĀ @RHZĀ kunnen oplossen? Het wordt nu een topic over de werking van modemkoppeling, MOTIVE, mac adressen en weet ik het allemaal. Maak hier desnoods een eigen topic over aan (over dit onderwerp kan er namelijk zeker 5 pagina's vol gezet worden)Ā en laten we dit topic alleen communiceren over het onderwerp van de starter. Af en toe off topic kan, maar persoonlijk vind ik het wel heel erg off topic, zie nu alleen maar berichten over de modemkoppelingen en achterliggende systemen.


En de experia boxen en box 12 worden gekoppeld aan abonnement houder.

Een Experia Box wordt niet gekoppeld aan een abonnement houder.

Je kunt een Experia Box dan ook probleemloos gebruiken op een ander abonnement, geen enkel probleem.


HoiĀ @wjb , graag wil ik even op jou in gaan.

Alle boxen worden gekoppeld in motif aan de poort van de klant. Je kan dit ook zien is systeem dat er een goede koppeling is of niet. Daarnaast zie ik regelmatig als de koppeling te vaak veranderd wordt dat deze handmatig door infra of RTR ge-unlockt moet worden en gecleant. Pas dan kan er op die poort weer andere box aangesloten worden.


je wilt het niet begrijpen

maar goed het zal wel

kan een kpn mede lid deze berichten uit dit topic halen en in een nieuw topic plaatsen

dan hou je deze netjes

@Erwin_Ā ?Ā 


Lees even in het vorige topic wat een kpn monteur zegtĀ 

Ik wil er geen woord meer aan vuil makenĀ 

Ā 


Hallo, ik heb even wat berichten uit elkaar getrokken want het leidtĀ wel erg af van de vraag hier in dit topic. Dank voor het opmerken Peterkeet. Dan heeft iedereen hier zijn eigen plekje om er verder over te discussiĆ«ren :)Ā 

(wel een beetje aardig blijven naar elkaar)Ā 


@Nadia

Bedankt dan houdt het overzichtelijkĀ 

Ā 


@Nadia

Bedankt dan houdt het overzichtelijkĀ 

Je weet datĀ ik daar van houdt: orde en overzichtĀ ;)Ā 


Reageer