Skip to main content

Experia V10A en FON

  • November 26, 2019
  • 2 reacties
  • 30 keer bekeken

Wordt de V10A in de nabije toekomst geschikt voor Fon? Zo ja, op welke termijn? Nu wordt mij voorgesteld door de service desk om de V10A weer in te ruilen voor de V10. Beetje omgekeerde wereld niet waar? 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • November 30, 2019

Hi @Van Kuik Welkom op ons Forum! Helaas hebben wij hier nog niets over gehoord. 
In dit topic wordt alle informatie verzameld betreft KPN Fon, volg dit topic dan ontvang je vanzelf een update als er nieuws is.


Fijn weekend!


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 9, 2019

@Van Kuik Ik heb helaas niets meer van je gehoord, zoals je wellicht ondertussen weet is/wordt KPN Fon met de nieuwe software beschikbaar op jou modem!